Woensdag ben ik naar de IAA in Frankfurt geweest.
Helaas was ik de fotocamera in de auto vergeten, maar heb ik met mij mobiele telefoon een aantal snapshots geschoten.
BMW M5
De nieuwe Porsche 911. Wederom een sublieme aanpassing aan het ontwerp. De achterkant is super.
De GT Up! 100 pk in zo'n klein karretje. Op 17" lichtmetaal en een andere bumperset maakt het een zeer leuke wagen. Let vooral op de GTI bekleding "Jacky".
Bij Coca Cola begrijpen ze het ook......
Ik vond de VW Up! echt de topper van de IAA.
Wat opviel is dat op de stands van de Duitse merken het het drukst was en bij de overige stands niet veel te doen was. Ook de aanpak van de stands, aankleding, muziek e.d. is bij de Duitse merken vele malen beter verzorgd.
Mercedes heeft elk jaar een complete hal (met een afmeting van een winkelcentrum van 2 verdiepingen) voor zich alleen.
Audi had een apparte hal gebouwd die buiten opgesteld was. Hier was rondom een rijbaan gemaakt waar diverse modellen (waaronder de R8 GT) in rondreden.
Helaas was ik de fotocamera in de auto vergeten, maar heb ik met mij mobiele telefoon een aantal snapshots geschoten.


BMW M5



De nieuwe Porsche 911. Wederom een sublieme aanpassing aan het ontwerp. De achterkant is super.












De GT Up! 100 pk in zo'n klein karretje. Op 17" lichtmetaal en een andere bumperset maakt het een zeer leuke wagen. Let vooral op de GTI bekleding "Jacky".

Bij Coca Cola begrijpen ze het ook......
Ik vond de VW Up! echt de topper van de IAA.
Wat opviel is dat op de stands van de Duitse merken het het drukst was en bij de overige stands niet veel te doen was. Ook de aanpak van de stands, aankleding, muziek e.d. is bij de Duitse merken vele malen beter verzorgd.
Mercedes heeft elk jaar een complete hal (met een afmeting van een winkelcentrum van 2 verdiepingen) voor zich alleen.
Audi had een apparte hal gebouwd die buiten opgesteld was. Hier was rondom een rijbaan gemaakt waar diverse modellen (waaronder de R8 GT) in rondreden.