Foto's IAA Frankfurt 2011

Woensdag ben ik naar de IAA in Frankfurt geweest.
Helaas was ik de fotocamera in de auto vergeten, maar heb ik met mij mobiele telefoon een aantal snapshots geschoten.
IMAG0063-1.jpg

IMAG0062-1.jpg

BMW M5

IMAG0055-1.jpg

IMAG0054-1.jpg

IMAG0052-1.jpg

De nieuwe Porsche 911. Wederom een sublieme aanpassing aan het ontwerp. De achterkant is super.
IMAG0051-1.jpg

IMAG0049-1.jpg

IMAG0048-1.jpg

IMAG0047-1.jpg

IMAG0046-1.jpg

IMAG0045-1.jpg

IMAG0044-1.jpg

IMAG0043-1.jpg

IMAG0040-1.jpg

IMAG0039-1.jpg

IMAG0038-1.jpg

IMAG0037-1.jpg

De GT Up! 100 pk in zo'n klein karretje. Op 17" lichtmetaal en een andere bumperset maakt het een zeer leuke wagen. Let vooral op de GTI bekleding "Jacky".
IMAG0036-1.jpg

Bij Coca Cola begrijpen ze het ook......

Ik vond de VW Up! echt de topper van de IAA.
Wat opviel is dat op de stands van de Duitse merken het het drukst was en bij de overige stands niet veel te doen was. Ook de aanpak van de stands, aankleding, muziek e.d. is bij de Duitse merken vele malen beter verzorgd.
Mercedes heeft elk jaar een complete hal (met een afmeting van een winkelcentrum van 2 verdiepingen) voor zich alleen.
Audi had een apparte hal gebouwd die buiten opgesteld was. Hier was rondom een rijbaan gemaakt waar diverse modellen (waaronder de R8 GT) in rondreden.
 
Ben niet zo kapot van de R-line, ze hebben de GTI bumper te laag gemaakt met die extra skirt. Ben wel benieuwd naar de achterkant, als ze daar de GTI achterbumper voor gebruiken met wat heeeele subtiele aanpassingen kan het nog iets worden.

De UP! GT is overigens wél mooi, wat voor motor ligt er eigenlijk in? 1.0TSI zou wel gaaf zijn, met JD chip naar 120pk :lol:
 
Mmmmm :shock: :shock: :shock:
I'm in love with the new 911!!! :mrgreen: :mrgreen:
Beetle R ziet er ook een pak vetter uit dan voorheen (achterkant Sirocco-ambities)
De Up! kan mij echt niet bekoren :? Ondanks prijs en verbruik vind ik de achterzijde te lelijk om het geheel mooi te vinden (voorkant ziet er wel woest uit hoor!!) maar dat is smaak ;)
Ik ben alvast te vinden om volgend jaar een forum-uitstapje te maken Big Grin Big Grin

Grtz
 
LOOK WHAT I FOUND!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vw-polo-r-line-frankfurt-2.jpg


toen ik die achterskirt zo zag was echt 't eerste wat ik dacht: bluemotion plus skirt aan de achterkant :lol:
maargoed, het heeft wel iets, maar daarentegen lijkt de skirt ook weer op die van rieger :roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!