Foto van zekeringenkast

Beste leden,

Ik ben opzoek naar een foto van de zekeringenkast van een polo 1.2 TDI bluemotion, uit 2010

Ik heb al gezocht maar die ene die ik op het forum heb gevonden is anders dan ontbreekt heel veel bij mij dus zou iemand gewoon een foto van zijn zekeringkast kunnen sturen

Alvast heel erg bedankt
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Beste VM407

Bedankt voor je snelle reactie
Alleen heb ik heel veel van die schema’s gevonden maar wat ik bedoel is een foto zoals deze die ik bijvoeg zodat ik ze kan vergelijken want volgens mij mis ik er een paar snapje
 

Bijlagen

  • 2FE88D0E-9C84-4E13-BCA1-92C32057FCC3.jpeg
    2FE88D0E-9C84-4E13-BCA1-92C32057FCC3.jpeg
    728.2 KB · Weergaven: 55
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Jaa ik kan bijvoorbeeld niet de ramen omlaag / omhoog doen met me sleutel ,

Toeter werkt ook niet misschien dat dat ook aan dat licht en verder merk ik dat er best Veel gerommeld is met deze auto die ik pas heb gekocht dus vandaar denk ik dat het niet klopt
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!