Forge air intake kit voor VW Polo 1.0 TSI

Status
Niet open voor verdere reacties.

#uranograu

Bekend lid
874
599
113
Mijn Forge Air Intake mag door naar de volgende liefhebber.

Artikelnummer Forge: FMINDK15 - gekocht bij Biesheuvel Autosport, nieuwprijs 280 euro.
Plug en play voor Volkswagen Polo tussen 2015 - 2017. En met een kleine aanpassing ook geschikt voor de nieuwere Volkswagen Polo modellen. En uiteraard passend op vergelijkbare modellen met dezelfde motor.
Heeft bij mij op een Polo AW 2019 1.0 TSI gezeten. Dan is een kleine modificatie nodig aan je standaard aanzuigbuis. Eventueel heb ik een aangepaste aanzuigbuis voor je liggen, dan kun je de originele van je auto standaard houden.

Het filter is elke 10.000 km gereinigd en opnieuw geolied. Heeft 30.000 km op mijn auto gezeten. Het filter is nog in goede staat en kan nog jaren mee. En zelfs als hij versleten is, is het filter los nieuw te bestellen.

Merkbaar snellere acceleratie, dieper motorgeluid en aanzuig- en afblaasgeluid.

Vraagprijs: 185 euro of een goed bod.
 

Bijlagen

  • $_86.JPG
    $_86.JPG
    126.1 KB · Weergaven: 19
  • $_86-2.JPG
    $_86-2.JPG
    100.4 KB · Weergaven: 19
  • $_86-3.JPG
    $_86-3.JPG
    79.1 KB · Weergaven: 19
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!