Flikkerende nummerplaat verlichting

Hoi,

Het viel mij afgelopen donderdag op dat de nummerplaat verlichting (sowieso achter) heel snel flikkerd. Voor de technici onder ons: Alsof je een LED aansluit op wisselspanning...
Er zitten gewoon gloeilampjes in dus dat kan het niet zijn. Iemand enig idee? Binnenverlichting doet het trouwens ook, maar dat is LED.

Grt,
Gerard
 
Ik zag in je garage dat jij ook een BM hebt.
Bij mijn BM valt dit af en toe ook op bij stationair, als ik dan een beetje gas geeft is het flikkeren weg. Ik heb het idee dat dit gebeurt na een aantal korte ritten (accu niet bomvol geladen?!) en het niet is na een paar langere snelwegritten. Verder merk je niks aan de auto...
 
Bij mij exact zo, zowel binnen als 1 kant van de kentekenverlichting. Heb dit ook aan de dealer meermaals gemeld maar die heeft niets kunnen vinden en houdt het op een BM kwaaltje.. :s

Ik zie het nog het meeste aan de dagrijverlichting die tegen de garagedeur aanschijnt nadat ik het dimlicht uitgezet heb. Het gaat niet aan/uit maar je ziet duidelijk het licht `trillen´...
 
Mijn BM stond er naast, en had het niet. (LED kenteken lampjes)
Ook bij Interier was het te zien.

Ik had dan ook wel alles aanstaan (motor, climate, radio, sub) en had 25 min gereden... Jij had net 5 min gereden en had de motor net weer gestart na 10 min pauze...

zal dan idd wel iets met de accu oid te maken hebben... Lelijk is het wel...:???:

Betekend iig wel dat ik gewoon LED in de kenteken verlichting kan doen, daarbij viel het me destijds al op dat het knipperde en dus weer uitgebouwd... Aangezien het blijkbaar vaker knipperd kan ik die er net zo goed weer in doen ;).

Grt,

gerard
 
Idd Gerard, Jij had alles aan, en ik alleen dimlicht :)

waarschijnlijk toch de dynamo dan wat aan de kleine kant? Of Accu te zwak?
Lijkt me toch dat VW daar wel rekening mee houd.
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!