Firmware upgrade

@Rainesh Mag ik ook even gebruik maken van jouw uitgebreide kennis op dit gebied?

Is App-Connect versie 755 i.c.m. Hardware versie 853 & Software 0891 (MST2_EU_VW_P0891D) de laatste versie of is het het waard om te updaten?
Zo ja, kan ik zo'n update zelf doen & hoe moet ik zo'n update dan doen?
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0 TSI 90PK 
@Mimmohen downloaden, uitpakken en alle mapjes + metainfo.txt naar leeg sd toe kopieren. Updaten vanaf engineering menu. Wees voorzichtig met spul van mibsolution, sommige files zijn corrupt.

@BigBuzza officieel is 883 de laatste versie (maar 2023), want na 891 zijn ze opnieuw begonnen met tellen.
Dank voor de info!

Is te riskant voor me dus ik laat het even voorbij gaan haha. Als ik ooit van gedachten verander zal ik dit onhouden. Bedankt!!!
 
Volkswagen  POLO AW  2.0 TSI GTI 200pk 
@Mimmohen downloaden, uitpakken en alle mapjes + metainfo.txt naar leeg sd toe kopieren. Updaten vanaf engineering menu. Wees voorzichtig met spul van mibsolution, sommige files zijn corrupt.

@BigBuzza officieel is 883 de laatste versie (maar 2023), want na 891 zijn ze opnieuw begonnen met tellen.

Dank voor de info.
Weet jij toevallig waar ik deze versie kan vinden? Of hoe ik dit kan fixen?
Ik heb namelijk het idee dat dit de werking van Android Auto verbeterd. Ik heb nu soms issues met Spotify.
 
Volkswagen  Polo AW1  1.0 TSI 90PK 
Thanks @Mimmohen maar volgens mij had @Rainesh hier een betere oplossing voor of begreep ik dat verkeerd?

Iets met stabiliteit van de firmware?
Ik zou niet weten waar Rainesh het download of achterhaald. En het was inderdaad dat de update voor meer stabiliteit zorgt.

Ikzelf zit op de v478 en de nieuwste schijnt v480 te zijn. Heb het nooit eerder gedaan eerlijk gezegd, lijkt makkelijk te zijn maar ik wil het risico niet nemen dus ik laat het gewoon staan.
 
Volkswagen  POLO AW  2.0 TSI GTI 200pk 
Dank voor de info.
Weet jij toevallig waar ik deze versie kan vinden? Of hoe ik dit kan fixen?
Ik heb namelijk het idee dat dit de werking van Android Auto verbeterd. Ik heb nu soms issues met Spotify.
De problemen met Spotify zijn bij mij gekomen na een recente update van Spotify zelf, 1.5week geleden. (Apple Carplay)
Even Spotify updates afwachten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 116pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!