filemeldingen ( traffic ) op audiosysteem

Via het audiosysteem kun je een overzicht krijgen van filemeldingen, deze staan dan ook vermeld op de kaart van het navigatiesysteem.
Nu heb ik de meldingen door elkaar heen staan, dus niet alle meldingen op A1, A2, A28 enz. Bij mijn systeem in de 6C stonden per snelweg het aantal meldingen bij elkaar.
Dus bijv A1: 3 meldingen, je zag dan waar op de A1 waar deze 3 files stonden. Je kon dan snel door selecteren naar de weg waar je op dat moment rijd.
Ligt dit aan een bepaalde instelling in de huidige AW versie, en zo ja is dit aan te passen of niet?
 
Die traffic information gebruik je dan doormiddel van een hotspot via je telefoon? de standaard traffic via radio zou ik niet eens naar kijken die loopt zover achter dat hij echt hele erge routes kan verzinnen waar de file allang weer weg is of dan juist staat
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Maakt toch niet uit via telefoon of radio? Is dan volgorde verschillend? Zoals ik aangaf was bij de 6C het anders geordend en stonden de meldingen per weg bij elkaar, nu staat alles door elkaar heen
Wat ik bedoel is dat je via de radio nooit de meest accurate info hebt en via een google maps wel. en je navigatie dan op basis van de TPC info een nieuwe route gaat maken met verouderde info waardoor je soms ik zeg soms weer in hele andere files rijd die nog neit op je radio zijn binnen gekomen en je navi er dus niks mee doet,.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!