Fiat 500 :: 2009 Fiat 500

Helaas geen Xenon op deze Fiat 500. Op de Polo BlueGt die ik vorige maand heb besteld zit dit gelukkig wel. Ik heb ruim een jaar met veel plezier in deze gereden maar vanaf 19 maart rij ik dus Volkswagen! Er ligt trouwens een 1.2 motor in met automaat. Niet echt de fijnste automaat maar het kan er mee door.
 
Ik heb ruim een jaar met veel plezier in deze gereden maar vanaf 19 maart rij ik dus Volkswagen! Er ligt trouwens een 1.2 motor in met automaat. Niet echt de fijnste automaat maar het kan er mee door.
Klinkt allemaal bekend: heb hiervoor ook een Fiat 500 (Lounge) gereden met dezelfde motor en bak Big Grin. En aan de automaat heb ik nooit goed kunnen wennen...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!