Fan / airco polo aw

Bij een Polo 6R kan je de kachel fan vervangen voor een met een lager wattage.
Wellicht kan dit ook in de Polo AW, zou je even op autodoc moeten kijken of er fan's zijn met minder watt.
Maar ik kan me niet voorstellen dat stand 1 erg luid is, misschien is het wel een fabricage fout of iets?
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Leden, vinden jullie ook dat de fan/airco/blower op standje 1 al behoorlijk hard blaast? Is hier iets aan te doen?

Vind ik ook! Ik heb helaas geen digitale climatronic (vergeten aan te duiden in de opties) dus wat ik doe is mijn regelaar tussen de voorruit en de voorste fans zetten. Dan blaast het al iets minder hard.

Over de airco ben ik ook niet super tevreden. Is dat bij jullie ook dat deze anders (harder/zachter) gaat blazen wanneer er opgetrokken of afgeremd wordt?
Dat was bij mijn vorige polo 6 niet het geval... ook wordt die niet echt ijskoud zoals ik verwacht had van een nieuwe auto..
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!