Even voorstellen, Wacky

Wacky

Bekend lid
Spritmonitor.de
217
101
69
Hallo Mede forummers....

Ik ben Jerry, aka Wacky, en heb mij aangemeld op dit forum omdat ik in de markt ben voor mogelijk een Polo.
Ik heb momenteel een Seat Ibiza Style Business Intense model 2018, maar wil deze vervangen voor OF een Ibiza FR Full Option of een Polo Highline R-Line full Option,

Ik hoop hier op t forum wat meer informatie te vinden over de Polo, om mijn keuze voor mezelf duidelijker te krijgen.
Momenteel heb ik namelijk geen idee welke van de 2 het moet gaan worden....

Tips, opmerkingen, meedenken is altijd welkom!

Prettige dag nog allemaal :).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Welkom Jerry, hopelijk vindt je hier de info om voor de Polo te kiezen :)
't is echt heel lastig. Beide mooie wagens en de Ibiza heeft 2 voordelen. Te weten, een bredere middenconsole waardoor je het gevoel hebt in een grotere klasse auto te rijden. 2, een veel mooier Active display op de FR (3 gave "Thema's" wat betreft de klokjes......erg lastig :().
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Welkom Wacky.

Het is niet omdat ik zelf Vw rijd, maar vind Vw ten opzichte van Seat nèt ff wat meer hebben qua styling en afwerking.
Vergelijk bv een R-line Vw stuur met een Seat Style stuur dat is al een verschil maar smaken verschillen natuurlijk;)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!