Even voorstellen: Soft_Dark

Dag allen

Mijn naam is Sergi en ik ben 26 jaar.

Al enige tijd volg ik deze forum en vandaag heb ik besloten om lid te worden!

Ik rij nu een leasewagen 2015 VW Polo 1.4 Tdi - Deep Black - Trendline - 5 deurs met de Business Class Pack GPS Media en Comfortpack (parkeer sensoren voor en achteraan met noodstop sensor vooraan de bumper), cruise control en automatische airco. Nu met 115.000 km!

Na vele km's, onderhoudsbeurten, blutsen, steenslag, kapotte airco (7x op 1 jaar tijd) en een frontale bijna perte totale botsing wordt hij aanstaande maandag vervangen door de nieuwe Volkswagen Polo!

Het betreft een VW Polo 1.6 TDi 59 kW - 5 deurs - Deep black pearl effect - Trendline - met volgende opties: Comfort Pack, licht en zichtmodule, parkeerhulp voor en achter, automatische airconditioning, Travel Pack met app connect, Miusic pack met Naviagatie Discover Media 8" en Cruise control.

Na 4 langen maanden wachten is hij eindelijk bij de dealer toegekomen!

Ik kijk er enorm naar uit! :)

Alle vragen welkom!

Groeten,
Sergi
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
Welkom en leuke Polo samengesteld. Verschillen de uitvoeringen in België heel erg met die van Nederland?

Hey, bedankt! Ik ben erg benieuwd!

Ik vind dat je in België meer krijgt standaard. (trendline) dan in Nederland. Bijvoorbeeld de deur grepen zijn in België in de kleur van de auto gespoten en in NL zwart (plastiek).
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!