Even voorstellen! Raika's polo

Hey hallo!

Aangezien ik hier nieuw ben dacht ik zal me eventjes voorstellen :)

Ik ben Raika A.k.A Martin, 19 jaar, uit Brakel, en een trotse eigenaar van een Vw Polo 6n2 :)

Hobby's/werk: Op t moment ben ik coos werkeloos omdat ik van de ICT opleiding terugswitch naar Autotechicus :) dus in de vrije tijd besteed ik mijn tijd aan mn hobby's dat zijn natuurlijk auto's, gitaarspelen, en af en toe n spel spelen :)!

Ik hoop dat ik hier mn draai kan vinden, en ik zal eventjes een Foto van mijn polo uploaden.
Ja mijn polo is standaard, maar daar hoop ik als ik weer werk heb, heel snel verandering in te brengen!


K.r.

Raika
 
@Ger Dankje! ik heb nu standaard metalen velgen + epische wieldoppen eronder liggen en wil natuurlijk mooi setje lichtmetaaltjes eronder hebben, en wil anderre voorlicht units ( zit te twijfellen tussen angel eyes of van die Audi Ledjes ) ehhm misschien nog anderre achterlicht units, anderre vering waardoor hij iets lager licht, misschien anderen uitlaat en n n klein spoilertje :)

@Starsky Thanks!! ik zal binnekort even fotokes schieten!

verwacht dr niet teveel van hij is nog he-le-maal standaard haha :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!