Voorstellen 'Peter' de globetrotter

Dag allen,

Vorige week had ik een vraag gepost, maar daar geen reactie op gekregen. Nu denk ik dat het komt omdat ik mij nog niet heb voorgesteld. Oeps!

Dus bij deze: Mijn Polo 6R 1.4 Comfortline uit 2011, ookwel 'Peter' (aldus mijn vriendin ;)). Mijn eerste auto die ik kocht, vrijwel direct na mijn 18e verjaardag, waar ik jaren keihard voor gewerkt heb en nu al een aantal jaar in bezit heb. Ik wilde een goeie auto, geen '500 euro afgetrapt barrel van de buurman'-type auto en de Polo kwam meteen naar voren. De auto is geïmporteerd uit Duitsland en ik ben de 2e Nederlandse eigenaar.

En wat ben ik trots op dit scheurijzer. Zelf heb ik er ruim 50k opgeknald in een paar jaar tijd en hij heeft mij nog geen enkele keer in de steek gelaten. De auto is mee geweest op vele lange roadtrips en prachtige reizen, van Zuid-Frankrijk tot Finland. Zonder dit forum had ik het echter al die jaren ook niet gered :) Dank voor de vele topics waarin ik na een goed potje googlen altijd wel een antwoord wist te vinden. Vandaar dat ik nu ook trots nieuw lid ben van deze community.

Hier volgen wat kiekjes (met een beschrijving!). Ik heb een tijd in het buitenland gewoond/gestudeerd en uiteraard kon mijn Nederlandse Polo niet ontbreken. Het is eerder de vraag waar mijn Polo onderhand niet is geweest dan wel!

PoloEstland3.png
Peter in Estland, voor mijn universiteit. Op het plaatje was het hier -27! Maar dat was geen enkel probleem voor de Polo uiteraard:cool:

PoloEstland2.png
Hier was het alweer voorjaar in Estland. Maakt het niet minder koud, maar het weer was wel altijd prachtig. Vooral door de midzomer 'White Nights' werd het er soms bijna niet donker!

PoloEstland.png
Uiteraard mag de 'net uit de wasbox' klassieker niet ontbreken. Al was dit wel een Estische!

PoloFinland.png

Ook was ik met regelmaat in Finland te vinden. Hier staat Peter mooi geparkeerd voor de Orthodoxe Kathedraal van Helsinki!

Dat was m dan! Ik zie jullie (hopelijk) wel in de vragen die ik de komende tijd ga posten (zoals misschien.. deze?? ;) . Ik ben namelijk bezig met aanpassingen hier en daar en zal daar ongetwijfeld de expertise van deze community voor moeten inschakelen!

Head Aega! Tot de volgende!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 Comfortline 85PK 
Welkom! Erg leuke intro.
Gelukkig ben ik dus niet de enige die mijn auto een naam heeft gegeven.
Nog veel veilige km's en nóg meer leesplezier gewenst! :cool:
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!