Even voorstellen: Mus

Gegroet dierbare aanwezigen,

Ik ben dus Mus, man, 41 jaar, wonend in de bruisende metropool Helmond. Momenteel ben ik werkzaam als rangeerder/pendelchauffeur bij het distributiecentrum van een supermarktketen (ik mag geen reclame maken maar denk aan de kleur geel en een olifant), en daarnaast ben ik bezig met een opleiding tot trekker-opleggerchauffeur (rijbewijs CE) via een uitzendbureau (wederom geen reclame, maar de naam rijmt op "brandgat"). Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een donkergroene Polo 6N 1.4 benzine uit 1999, gekocht met 171.600 km op de klok. Het is niet moeders mooiste (krasje hier, veegje daar, deukje zus, roestplekje zo), maar het motortje is nog lekker pittig. Ik doe in ieder geval iets goed want ik haal een benzineverbruik van 1 op 19 (ik rij het meeste 80 km-wegen). :)
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 
Dank je :) Mijn foto's zullen denk ik niet zo indrukwekkend zijn, want afgezien van wassen heb ik er optisch helemaal niks aan gedaan. :mrgreen:

Mijn avatar is overigens een enigszins bewerkt plaatje van mijn eerste auto (helaas geen VW, maar een Fiat Panda).
 
Volkswagen  Polo 6N1  1.4 
Aangezien ik zo snel niet zie waar ik foto's van mijn Polo kwijt kan zet ik ze hier maar even neer.
Het forum heeft een eigen foto galerij,
en toevoegen als bijlage is ook mogelijk.
Bewerken enz, is uitgeschakeld voor beginnende posters.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Mus
Ik had 'm al gevonden, helaas heb ik niet de mogelijkheid mijn onnodige post (met de dode fotolinks) te verwijderen.
Bijna wel,
maar als ik m verwijder voor je duurt het alleen maar langer voor je aan je minimale posts zit zodat je het zelf kan.
Zie trouwens dat iemand anders ze al wel heeft weg gemaakt.
Nog een post, dan kan je het zelf.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!