Even voorstellen GTB

Ha allen,

Laat ik me allereerst even voorstellen.
Ik ben GTB, 26 jaar jong en ben sinds een paar maanden in het bezit van een geïmporteerde silk blu Blue GT uit 2016.
De auto heeft inmiddels 57.000 km op de teller en ik gebruik m met veel plezier voor woon-werk verkeer :)
Het gebruik valt ook niet tegen; met een beetje moeite is gemiddeld 1/20 inmiddels haalbaar, ondanks af en toe toch even doorrijden. Afgelopen weken een eind gereden voor vakantie en daar knapte de Polo merkbaar van op!

Ik ben voor deze gevallen vanwege z'n kilometerstand en opties: zwart leer/Alcantara interieur, handbak, schuifdak, adaptieve cruise en xenon verlichting.

Vanwege de wens voor een zo onzichtbaar mogelijke trekhaak kwam ik met dit forum in aanraking.

Ik hoop hier zo nu en dan wat rond te snuffelen en ideeën op te doen voor bijvoorbeeld de trekhaak.

Nog wat wensen voor de toekomst:
- een setje 5x100 17" RS4 velgen
- evt een subtiel spoilerlipje achterop (SRS-TEC)
- een zo onzichtbaar mogelijke trekhaak

Inmiddels gedaan:
- instaplijsten
- uitlaatsierstukken (een must)
- bluemotion logo verwijderd. Scheelt weer wat gewicht :)

Hartelijke groet,
GTB
 
Volkswagen  Polo Blue GT  1.4 ACT 150PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jonielzhsv
Ha allen,

Laat ik me allereerst even voorstellen.
Ik ben GTB, 26 jaar jong en ben sinds een paar maanden in het bezit van een geïmporteerde silk blu Blue GT uit 2016.
De auto heeft inmiddels 57.000 km op de teller en ik gebruik m met veel plezier voor woon-werk verkeer :)
Het gebruik valt ook niet tegen; met een beetje moeite is gemiddeld 1/20 inmiddels haalbaar, ondanks af en toe toch even doorrijden. Afgelopen weken een eind gereden voor vakantie en daar knapte de Polo merkbaar van op!

Ik ben voor deze gevallen vanwege z'n kilometerstand en opties: zwart leer/Alcantara interieur, handbak, schuifdak, adaptieve cruise en xenon verlichting.

Vanwege de wens voor een zo onzichtbaar mogelijke trekhaak kwam ik met dit forum in aanraking.

Ik hoop hier zo nu en dan wat rond te snuffelen en ideeën op te doen voor bijvoorbeeld de trekhaak.

Nog wat wensen voor de toekomst:
- een setje 5x100 17" RS4 velgen
- evt een subtiel spoilerlipje achterop (SRS-TEC)
- een zo onzichtbaar mogelijke trekhaak

Inmiddels gedaan:
- instaplijsten
- uitlaatsierstukken (een must)
- bluemotion logo verwijderd. Scheelt weer wat gewicht :)

Hartelijke groet,
GTB
verkoop je de bluemotion logo? ik ben er op zoek naar
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Dank voor het hartelijke welkom allen.

Een minder fijn bericht: met uitwijken voor een dame die onverwacht van rijbaan wisselde heb ik een stoeprand geraakt. Band kapot, velg beschadigd... :(
Deuk in het ego zo mogelijk nog groter.
Gelukkig nog een setje 15" winterwielen liggen ter vervanging tot er een ander wiel is.

Ik heb even gezocht naar een andere velg, maar kan de Montani velgen niet meer te koop vinden. Is er iemand die er één heeft liggen, of een complete set wil verkopen?
Een setje RS4 velgen 17" komt zo ook hoger op de prioriteiten lijst te staan ;) dus mocht iemand die hebben liggen of er afscheid van willen nemen heb ik zeker interesse!

Gr,
GTB
 
Volkswagen  Polo Blue GT  1.4 ACT 150PK 
Dank voor het warme welkom!

Kleine update;

Setje 17" RS4 gevonden. Mag er na de winter onder.
De beschadigde Montani velg laten repareren.
Ledlampje voor het achteruitrijlicht geplaatst voor meer zicht.
Schakelkabels vastgezet ivm "klapperen" in 2cil modus rond 1500 toeren.

Inmiddels de 65.000km gepasseerd, en ik blijf erg tevreden met de auto :)
Toch begint een tuning wel te kriebelen. En dan ook de voorwaarden voor de 2 cilinder modus aan laten passen (pas inschakelen vanaf 1600 toeren oid). Heeft iemand daar nog tips voor? Wil het wel graag behouden. Vind het niet storend voor op de snelweg en bij rustig rijden, maar onder de 1500 toeren zijn er wel wat trillingen.
En als je wat meer doorrijd gaat hij toch niet in 2-cil modus.

Hartelijke groet,
GTB
 
Volkswagen  Polo Blue GT  1.4 ACT 150PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!