Even voorstellen: Carlo1975

Hoi,

Ik ben Carlo en sinds gisteren in het bezit van een Polo 1.2 TDI bluemotion comfortline uit 2011 met 74000 km op de teller. Hiervoor had ik een Skoda Fabia 1.2 TDI ook uit 2011. Volgen mij zijn dit dezelfde motoren maar dan nog zuiniger (correct me if i'm wrong). Ik was al erg tevreden met de Skoda maar helaas heeft zoonlief een aanrijding gehad, met alleen maar blikschade, en is de auto totall los.

29087
 
Volkswagen  polo  1.2 TDI 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Welkom Carlo,

Zonde van de fabia.
Veel plezier met de Polo.

Nog plannen om te chippen ofzo?
De Skoda was ook een hele fijne auto. Tja chippen, ik heb er wel aan zitten denken maar er is nog meer wat ik wil veranderen. Ik mis mijn parrot en ik wil ook graag navigatie (of een combinatie van beide). Ik heb mezelf eerlijk gezegd ook nog niet ingelezen in chiptuning. Maar eerst weer ff sparen...
 
Volkswagen  polo  1.2 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!