Etienne's Polo 6N1

Snel wat over mij. Etienne, 19 jaar, kom uit Sittard (Limburg) in het dagelijks leven werkzaam in een bouwmarkt en daarnaast als fotojournalist. Ik rij sinds September 2010 een Polo 6N1 Diesel. Gewoon een standaard auto waar niets aan gebeurd is. Maar voor mij prima, zolang die me maar trouw overal heen brengt.

Mochten en vragen zijn, let me know :)

FotoR3EM7ZCND-1.jpg


Foto6OTLXIIMD-1.jpg



Lijstje van wat er aan gebeurd is:

15.09.2010 - aankoop
17.10.2010 - Dynamo bleek defect dus laten vervangen
06.12.2010 - Set Golf 3 velgen + winterbanden gekocht
24.03.2011 - Distributieriem incl. waterpomp etc. laten vervangen bij de dealer
00.05.2011 - Raammechanise + motor laten vervangen ivm defect.
 
Zojuist maar even twee plaatjes toegevoegd ;) De keur is blauw maar lijkt vaak een soort paars. Helaas geen metallic oid, gewoon een uni lakje dus..

verder heb ik inmiddels de dynamo, distributieriem + toebehoren laten vervangen. Qua uitstraling heb ik een setje imitatie wieldoppen aangeschaft (zoek alleen nog naafstickers 70mm!) en het 'Polo' logo van de achterklep verwijderd.
 
Welkom Etienne!

Je hoeft inderdaad niet aan Tuning te doen, ieder zijn eigen smaak en gelukkig maar! Maar wel weer een Polo rijder erbij Big Grin.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90 pk 
Welkom Etienne91!

Mooi bakkie wel! ;)
alleen zoals je al schrijft ik heb wel een vraagje, je polo heeft een verschillende set velgen op beide foto's, iets van winterset/zomerset? ;)

maar veel plezier nog met je polo! ^^
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan

Ik heb inderdaad een set zomer & winterbanden. De zomerbanden zijn die wat je ziet op de onderste foto. Deze zitten op de originele stalen Polo velgen. Nu zitten er nog 3 verschillende op (zoals gekocht) die worden van het najaar vervangen door nieuwe Vredestein zomerschoenen.

De winterbanden (Vredestein SnowTrack 3) heb ik op de staaltjes van een Golf 3 zitten. Deze heb ik afgelopen december op de eerste dag van de hevige sneeuwval gekocht van een knul die de velgen + 4 nog redelijke winterbanden aanbood voor € 150,-


Wanneer ik in 't voor & najaar wissel van banden gaan de wieldoppen uiteraard gewoon mee om ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!