Essen Motorshow 2012

Xander

Voormalig teamlid
2,451
0
36
Beste forummers :)

Gisteren heb ik de Essen Motorshow bezocht, een leuk evenement moet ik zeggen :) Veel te zien en te doen en alle nieuwe technologiën en auto's zijn er te vinden. Zeker aan te raden voor een volgende keer! Je kan er nog tot en met zondag naartoe, misschien in plaats van de autorai 2013 die niet doorgaat ;)

Hier enkele foto's (mobiel) ;)

De beach up (denk ik Stick Out Tongue)


















 
mijn vriendin is er afgelopen weekend ook geweest, ik baalde als een stekker dat ik niet mee kon :cry: zal er eens achteraan gaan of zij nog foto's heeft en hier posten

CB.jpg


en dit is zojuist mijn droomauto geworden, wauw!!
 
even opgezocht en dit gevonden over de wagen: Espera Sbarro Eight concept looks wicked. With a Maserati V8 producing 360hp in a full carbon fibre model, inspired after hotrods

kwijl!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!