Ervaringen Van Wezel / polo-parts.nl / autoonderdeleninkleur.nl

Beste Polofreunden,

Ik ben nog steeds op zoek - ja, al maanden - naar een nieuwe achterbumper voor mijn Polo. Nu ben ik de websites polo-parts.nl en autoonderdeleninkleur.nl tegen gekomen, maar ik twijfel enorm of ik hier iets wil bestellen. Mijn oog is gevallen op een imitatie R-Line achterbumper van Van Wezel en deze dan ook direct in kleur te bestellen. Kosten €350,-. Geen gekke prijs dus...

De reviews van het bedrijf lopen uiteen, maar het internet zou het internet niet zijn zonder de klagende zure appels. Over het algemeen zijn de recensies wel heel goed, maar toch door die paar minder goede ervaringen (en dan vooral die over het spuitwerk) heb ik toch enorm mijn twijfels... Hiernaast heb ik dan ook nog eens mijn twijfels over een imitatiebumper.

Nu vertrouw ik mijn medeforumleden beter dan een aantal reviews...
Kortom; wie kan mijn twijfels bevestigen of juist ontkrachten?

Thanks!
 
ik snap niet waarom je al maanden zoekt? is het de prijs of in kleur? mp staat vol met bumpers

Het is dus een beetje van beide.. De prijs van een originele R-Line bumper is niet mis. En dan moet 'ie 99,9% van de tijd ook nog herstelt en gespoten worden...

EDIT: en op MP hebben ze zo'n beetje allemaal PDC gaten en/of een uitsparing voor dubbele uitlaat. Beide heb ik niet...
 
Niet aan imitatie beginnen, kijk eens op wwva.nl koop eventueel een goedkoop bumper op mp en laat m spuiten als je het goed wilt hebben.

Koop eventueel deze https://www.marktplaats.nl/a/auto-o...de5ad629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr en laat m dan spuiten kom je op totaal uiteindelijk rond de 300 je hebt dan wel origineel

Ik heb helaas geen PDC erin zitten, dus dan zouden de gaten ook opgevuld moeten worden. Als je mij dus ook nog eens een adres kan geven van een spuiter die dit voor €110 fixed (want €300,- zeg je) vind ik het heel knap... Ikzelf heb namelijk geen kennis of beunhaas die dit kan en hoor echt hele andere prijzen...!
 
Ik heb helaas geen PDC erin zitten, dus dan zouden de gaten ook opgevuld moeten worden. Als je mij dus ook nog eens een adres kan geven van een spuiter die dit voor €110 fixed (want €300,- zeg je) vind ik het heel knap... Ikzelf heb namelijk geen kennis of beunhaas die dit kan en hoor echt hele andere prijzen...!
Omgeving? ik benoem ook "rond" maximaal wat je zou betalen is 150 euro voor een bumper om te spuiten
 
Het is dus een beetje van beide.. De prijs van een originele R-Line bumper is niet mis. En dan moet 'ie 99,9% van de tijd ook nog herstelt en gespoten worden...

EDIT: en op MP hebben ze zo'n beetje allemaal PDC gaten en/of een uitsparing voor dubbele uitlaat. Beide heb ik niet...

lekker moeilijk doen joh, dummy pdc modules erin doen zit je ook gwn goed of reden om het erop in te bouwen...
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!