Ervaring walnut-blasting-behandeling

Hi allemaal,

Wie heeft er ervaring met walnut-blasting behandeling bij VAG-Techniek? Iemand dat toevallig al door hen laten uitvoeren op een Polo 6R?

Thanks!
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
ik heb er wel contact met ze over gehad dit was hun antwoord: Bedankt voor uw bericht. Vanwege de constructie van de motor is een walnut blasting vrijwel onmogelijk gemaakt helaas.

Het gaat hier om de 1.2 TSI
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
ik heb er wel contact met ze over gehad dit was hun antwoord: Bedankt voor uw bericht. Vanwege de constructie van de motor is een walnut blasting vrijwel onmogelijk gemaakt helaas.

Het gaat hier om de 1.2 TSI
Oh dst is bijzonder!

Ik laat binnekort mijn 1.8tsi blasten, ben benieuwd of dat wel gaat lukken dan
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Vanaf 60.000 kun je het zien als het nodig is. Als de inlaat vervuild is door carbon, wordt het aangeraden. Dit is met een camera allemaal te bekijken.
 
Volkswagen  Polo 6C 2014  1.2 TSI @140 PK ATM 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!