Ervaring LED koplampen

Joey070

Bekend lid
134
29
54
Ik heb ze vandaag laten inbouwen, maar ik heb een aantal vraagjes.

Kan ik die kleine licht rechtsondering omcirkeld uit krijgen? Ik heb het nagevraagd bij de garage, maar ze deden geen moeite om het uit te zoeken en hij zei dat het niet mogelijk was, dit lijkt me sterk.

Is er een mogelijkheid om de stadslichten altijd aan te laten staan? Ook als de schakelaar op uit staat? Dit was wel het geval op mijn golf 7.

28958
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Ik heb ze vandaag laten inbouwen, maar ik heb een aantal vraagjes.

Kan ik die kleine licht rechtsondering omcirkeld uit krijgen? Ik heb het nagevraagd bij de garage, maar ze deden geen moeite om het uit te zoeken en hij zei dat het niet mogelijk was, dit lijkt me sterk.

Is er een mogelijkheid om de stadslichten altijd aan te laten staan? Ook als de schakelaar op uit staat? Dit was wel het geval op mijn golf 7.

28958
Lkkre service dan.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik kan dit eventueel voor je doen via OBD. Ook andere patronen/lichtsamenstellingen zijn dan in te stellen.
Heb zelf ook de U-tubes ingebouwd en verschillende (lees: veeeel) instellingen gedaan om allerlei patronen te maken met m'n verlichting.
Mocht je interesse hebben, stuur maar een PM, kunnen we dat vast een keer doen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI @ 135pk/240Nm - U-tube LED/Xenon with OBD modifications 
Ik kan dit eventueel voor je doen via OBD. Ook andere patronen/lichtsamenstellingen zijn dan in te stellen.
Heb zelf ook de U-tubes ingebouwd en verschillende (lees: veeeel) instellingen gedaan om allerlei patronen te maken met m'n verlichting.
Mocht je interesse hebben, stuur maar een PM, kunnen we dat vast een keer doen.
Ondertussen al gelukt hoor, maar ben benieuwd wat voor modificaties je nog meer kan doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk (by VAGTECHNIEK) 
Euhm, als we het even puur over de verlichting hebben:
Eigenlijk alle combinaties van verlichting die je wilt.
Voorbeeld van m'n eigen 'configuratie':
Dagrijverlichting:
- U tubes 100%
- DRL (LED in gezet) gedimd aan (8%)
- Achterlichten aan

Dimlicht:
- Al het bovenstaande
- DRL op 100%
- Dimlichten aan uiteraard (Xenon's)

Grootlicht:
- Al het bovenstaande
- Grootlicht
- Mistlampen

Knipperlicht:
- U tubes dimmen naar ??% bij aanzetten knipperlicht
- Mistlamp/Bocht verlichting knippert in tegenfase
- Buitenspiegelknipperlicht knippert in tegenfase

Ont/Vergrendelen:
- Ch/Lh ingeschakeld, hiermee blijven dimlicht, achterlichten, mist/bochtverlichting en DRL's 90 seconden aan
- Grootlicht + remlichten kort aan bij vergendelen, langer bij ontgrendelen
- ( in combinatie met beep-beep uiteraard, accoustic confirmation)

Achteruit rijden:
- Mistlamp en buitenste remlichten gaan aan, hierdoor meer licht achter auto

Kofferbak open:
- Alle verlichting aan achterzijde gaat aan, zoals bij achteruit rijden
- Derde remlicht aan



Verder vast nog wat dingen vergeten, maar dat is qua verlichting een mooi voorbeeld van de mogelijkheden, als 'k nog ergens een mogelijkheid zie zal 'k 's een keer een filmpje schieten, da's een stuk duidelijker denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI @ 135pk/240Nm - U-tube LED/Xenon with OBD modifications 
  • Leuk
Waarderingen: Joey070
Nog een leuke die 'k was vergeten:
Gezien het dimlicht automatisch inschakelt bij duisternis en regen, was het me niet altijd duidelijk of dit al gebeurt was.
Bij duisternis is dit te zien aan de navigatie, deze schakelt dan over naar de 'nachtmodus' (donkere achtergrond), maar bij regen was dit in principe alleen te herkennen door te proberen het groot licht aan te zetten. Ging deze aan (blauw lampje in dashboard), dan betekende dat dat het dimlicht dus automatisch ingeschakeld was, echter was je dan met groot licht aan het rijden/seinen, niet helemaal de bedoeling.
Hierom heb 'k ingesteld dat zodra het dimlicht aan is, ook de verlichting van m'n gevarenlichtschakelaar aan gaat, waardoor vanuit de auto eenvoudig te herkennen is dat 't dimlicht ingeschakeld is.
Handig? Zeker.
Spielerei? Zeker ook ;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI @ 135pk/240Nm - U-tube LED/Xenon with OBD modifications 
  • Leuk
Waarderingen: Joey070
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!