Ervaring 100W bochtenverlichting originele xenon

Was een tijd terug wel iemand die dat erin had gedaan, maar heb hem niet meer terug gezien.
Houd er rekening mee dat je reflectoren van plastic zijn en deze dus zouden kunnen smelten door de grotere warmte productie bij veel gebruik;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Daarnaast trekken deze 100W lampen een veel hoger Ampèrage dan de regelunit waarschijnlijk aankan.
Is LED geen optie? Er zijn kits, nieuwste is geloof ik Samsung, die al bijna feller dan halogeen zijn. Ik heb kant en klare 21W-vervangers in de DRL van mijn BlueMotion zitten...
 
ik heb af fabriek originele xenon met bochten verlichting het werkt prima wat moet je er verder van vertellen of weten? groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ik heb de normale standaard Xenon verlichting, ik heb er net 1000km op zitten en weinig in het donker gereden maar alleen al genoten van het licht ipv de H4 van de Blue Motion. De bochtverlichting heb ik uit geprobeerd staande voor de auto, stuur om en ff in de koplamp kijken, maar verder nog geen werkelijke invloed van het licht bemerkt op mijn zicht. gaat zeker komen Als ik het heb onderzocht zal ik ook mijn mening geven. gr. Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!