Ysolvis
Lid
Hallo,
Aangezien ik geen voorstelpagina kon vinden stel ik mij toch even kort voor.
Ik ben Ernst en kom uit Groningen ben hiervoor lid geweest van team306tuning in verband met hebben van 2 peugeot's 306 (1x xsi 2.0 en 1x xs 1.6) beide heb ik inmiddels niet meer.
De xs van mijn vriendin heb ik ingeruild voor een golf II en mijn xsi is begin dit jaar verkocht omdat ik voor me werk een leasebak mag rijden. Na heel veel proefritjes gemaakt te hebben en veel rekenen is mijn keuze gevallen op een Volkswagen Polo Bluemotion.
Nu vond ik de standaard bluemotion niet echt enorm spannend dus heb ik waar ik kon deze aangepast naar mijn eigen smaak
ik heb ervaren van forums dat je vaak niet het wiel 2x hoeft uit te vinden en hoop dat hier ook weer te ervaren.
eerst maar eens de gegevens van mijn toekomstige bolide:
Volkswagen Polo (5) BlueMotion Comfortline Hatchback 1.2
55 kW / 75 pk TDI 89 gr 5 versn. Hand
65% licht absorberende ramen achter
Bochtenverlichting
Asbak en aansteker
Climatronic
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Navigatiesysteem RNS 310
Multimedia-aansluitbox
Executive plus pakket
Vier deuren & Elektrische Ramen achter
Alarm Plus
Parc distance control achter
Telefoon adapter
Pedalen set
Kledinghaak
Boavista velgen 17" mat zwart
Velours matten set met modelnaam POLO
Heb het gewoon 1 op 1 uit mijn offerte gehaald
Bij de polo worden ook alle type, merk en uitvoering aanduidingen verwijderd aan de buitenkant.
hieronder een idee hoe het eruit komt te zien.
ik rij sinds 2 maart in een voorloper en dit is toevallig ook een Polo BM Rood 5deurs
inmiddels is de Auto al gebouwd en word op de trein gezet vanuit spanje richting het hoge noorden.
Groetjes Ernst
[lb:3s5xbra5]http://desmond.yfrog.com/Himg617/scaled.php?tn=0&server=617&filename=1cefr.jpg&xsize=640&ysize=640[/lb:3s5xbra5]
Aangezien ik geen voorstelpagina kon vinden stel ik mij toch even kort voor.
Ik ben Ernst en kom uit Groningen ben hiervoor lid geweest van team306tuning in verband met hebben van 2 peugeot's 306 (1x xsi 2.0 en 1x xs 1.6) beide heb ik inmiddels niet meer.
De xs van mijn vriendin heb ik ingeruild voor een golf II en mijn xsi is begin dit jaar verkocht omdat ik voor me werk een leasebak mag rijden. Na heel veel proefritjes gemaakt te hebben en veel rekenen is mijn keuze gevallen op een Volkswagen Polo Bluemotion.
Nu vond ik de standaard bluemotion niet echt enorm spannend dus heb ik waar ik kon deze aangepast naar mijn eigen smaak

eerst maar eens de gegevens van mijn toekomstige bolide:
Volkswagen Polo (5) BlueMotion Comfortline Hatchback 1.2
55 kW / 75 pk TDI 89 gr 5 versn. Hand
65% licht absorberende ramen achter
Bochtenverlichting
Asbak en aansteker
Climatronic
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Navigatiesysteem RNS 310
Multimedia-aansluitbox
Executive plus pakket
Vier deuren & Elektrische Ramen achter
Alarm Plus
Parc distance control achter
Telefoon adapter
Pedalen set
Kledinghaak
Boavista velgen 17" mat zwart
Velours matten set met modelnaam POLO
Heb het gewoon 1 op 1 uit mijn offerte gehaald

Bij de polo worden ook alle type, merk en uitvoering aanduidingen verwijderd aan de buitenkant.
hieronder een idee hoe het eruit komt te zien.
ik rij sinds 2 maart in een voorloper en dit is toevallig ook een Polo BM Rood 5deurs
inmiddels is de Auto al gebouwd en word op de trein gezet vanuit spanje richting het hoge noorden.
Groetjes Ernst
[lb:3s5xbra5]http://desmond.yfrog.com/Himg617/scaled.php?tn=0&server=617&filename=1cefr.jpg&xsize=640&ysize=640[/lb:3s5xbra5]