Enzolino

Ik had op de A4 iemand gespot CandyWhite met zo'n W-edition logo op de achterkant....iemand die zichzelf kan claimen?
maar enzolino is niet moeilijk te spotten met zijn dikke zwarte strepen op de motorkap Stick Out Tongue

vaak als ik over de snelwegen rijd en ik zie mede Polo rijders rijden...dan denk ik altijd zou die ook van MyPolo zijn??
 
hahaha ik dacht al dat jij het was Sharky FLEXXXXxx. Ik lachte nog naar je zag je dat nie Stick Out Tongue je auto was volop schoon! wel mooi je achter lichten. :mrgreen: :mrgreen: TOF man! zo zie ik nog meer mensen rijden in polo's alleen weet ik niet wie dat zijn LOL volges mij niet van de forum..
 
Nou mijn persoonlijk record is van afgelopen dinsdag, heb toen vanaf school Jeffrey naar huis gebracht en daarna naar huis gereden ben toen in totaal 35 Polo's tegengekomen :shock:
 
op mn achter bumper zoals op de nieuwe foto's in mijn topic is een candy te vinden (its all about candy) dus als je achter me rijd weet je zowieso dat ik et ben en voor natuurlijk the black stripe with the R logo and red line Stick Out Tongue :mrgreen:
 
Ik heb die achterlichten ook Big Grin
dus als je een Zwarte polo met Boavistas voorbij ziet voorbij razen op de A4 of A9/A2 richting Utrecht dan zou het best kunnen dat ik dat ben Stick Out Tongue

maar goed misschien is het niet eens zo slecht idee om je nicks achterop te plakken haha Stick Out Tongue
 
Hahah ik zag die leds, ik dacht heej bekende! En er ging iemand diehard zwaaien ik dacht dit is KYC toen ik naar die achterlichten keek, maar it was you Stick Out Tongue Ik zwaaide direct terug! Big Grin was ff aan het toeren Stick Out Tongue ghehhe
 
Oh nee ik ben nooit in Barendrecht Big Grin altijd rond omgeving Noord-holland of Utrecht ^_^
@Sharky jammer dat ik die subwoofer niet meer van je hebt kunnen horen. ik twijfel nogal of ik de audio wil doen...veels te duur vind ik
 
Ik zag je al voor de brug vanwege die sticker! Supercool en goed herkenbaar Big Grin

Ja, KYC en ik lijken nogal op elkaar Stick Out Tongue Zag je ook zwaaien idd. Big Grin

Cheers mate! :cool: Mooie bak! bijzondere verschijning haha Big Grin

@KYC, het kan nog steeds hoor. Alleen moeten we dan eens een minimeet houden of zo. Of gewoon een nieuwe meeting! :)
 
Haha ja ik wilde eigenlijk een keer bij iemand langs gaan die een Ventura chipje heeft Big Grin dan even meerijden ofzo en het verschil aanvoelen :)

maar bij jou voor dat subwoofer is best nice idd Big Grin ik zag ook dat Pioneer subwoofer bij je reservewiel...vraag me toch wel af of dit wel goed klinkt...dan zou ik eerder voor dat platte Pioneer gaan ipv dat reservewiel ding (je kan het gewoon onderin je kofferbak zetten.)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!