Enkele vragen over Polo 6R (in bestelling)

deMercer

Voormalig teamlid
2,586
4
38
Momenteel ben ik alvast aan het rondkijken naar diverse aanpassingen die ik wil uitvoeren op de Polo GTI die ik eind april in ontvangst mag gaan nemen. Daarbij loop ik - momenteel Big Grin - tegen de volgende drie vragen aan:
  1. Ik heb geen uitschakelbare bijrijdersairbag besteld. Betekent dit dat er dan rechts naast de alarmlichtenschakelaar een "loze" plek zit?
  2. Wat is het officiële kleurnummer van een Candy White Polo? Dit ivm een spuitbus lak in de goede kleur.
  3. Is een Polo 6R met uni-lak (Candy White) ook voorzien van een laag blanke lak? Of is dat alleen bij de metallic en pareleffect lakken het geval?
Iemand die één of meerdere vragen kan beantwoorden? Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
1. Ja, gewoon een afdekkapje
2. LB9A
3. Geen idee, lijkt me van wel

Ik wil ook een busje lak om een kleine lakschade welke te groot is voor een lakstift zelf bij te spuiten. Er is wal lak van de skirts af onder aan de voorbumper. Welk merk kan ik het beste kopen? Het kleurnummer LB9A is natuurlijk specifiek VW? Wat kan ik het beste kopen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!