Hallo allemaal.
Ik heb voor mijn vouwtje een zwarte 9N3 gekocht in Duitsland van 11/2006 met 103000 Km.
Met schuifdak, PDC achter, airco enz
Hij is ondertussen ingevoerd, gekeurd en ingeschreven.
Ik moet nog wat poetsen en prullen in orde maken.
Nu heb ik hem aan de computer gehangen en hij geeft een fout aan in de motorsturing en die is te lage spanning op klem 30 ?
Ook heb ik gezien dat aan de negatieve pool van de batterij een dikke zwarte kabel hangt, maar er is ook een kabeloog aan zonder kabeltje.
En dan heb ik daar ook een dunne kabel die nergens aanhangt maar de lengte en vorm zou kunnen hebben voor de hierboven vernoemde kabeloog??
Iemand die een 1.4tdi heeft kan misschien eens kijken of dit klopt.
En dan heb ik nog een probleem met de PDC maar dat moet ik nog uitzoeken.
De speaker grilletjes in de deurbekleding zijn die los te koop? Want rechts voor heeft een barstje.
Dit is alvast mijn eerste 3 dagen polo.
Grtz GOLFIST
Ik heb voor mijn vouwtje een zwarte 9N3 gekocht in Duitsland van 11/2006 met 103000 Km.
Met schuifdak, PDC achter, airco enz
Hij is ondertussen ingevoerd, gekeurd en ingeschreven.
Ik moet nog wat poetsen en prullen in orde maken.
Nu heb ik hem aan de computer gehangen en hij geeft een fout aan in de motorsturing en die is te lage spanning op klem 30 ?
Ook heb ik gezien dat aan de negatieve pool van de batterij een dikke zwarte kabel hangt, maar er is ook een kabeloog aan zonder kabeltje.
En dan heb ik daar ook een dunne kabel die nergens aanhangt maar de lengte en vorm zou kunnen hebben voor de hierboven vernoemde kabeloog??
Iemand die een 1.4tdi heeft kan misschien eens kijken of dit klopt.
En dan heb ik nog een probleem met de PDC maar dat moet ik nog uitzoeken.
De speaker grilletjes in de deurbekleding zijn die los te koop? Want rechts voor heeft een barstje.
Dit is alvast mijn eerste 3 dagen polo.
Grtz GOLFIST