enige sleutel in de auto laten liggen.

beste mensen,

sinds zaterdag ben ik trotse bezitter van een zilvere polo 9n 1.4 16v.
vanmiddag, de achterruitenwissermotor vervangen en hij deed het weer.

heb ik net die kap er weer op gezet gooi ik mijn achterklep dicht en zie ik tot mijn schik de enige sleutel die ik heb op de hoedeplank liggen.

wat moet ik nu doen? de achterklep zit niet helemaal dicht mischien kan ik hem nog open krijgen?

alvast bedankt voor de reactie's

groetjes kenny
 
Even wat gegoogled,

Halve tennisbal op je slot en rammen maar. Iets met luchtdruk.
Anwb?
Ruitje intikken en carglass bellen?

Anwb, mocht je lid zijn, doet dit binnen een minuut schijnbaar.
 
Luchtdruk kan je vergeten.

Hoe goed kun je bij de schanieren van de achterklep?? Misschien die pinnetjes eruit tikken.

En anders proberen met een schroevendraaier het lipje weer terug te wippen.

En anders op zoek naar de reservesleutel

En anders toch maar naar de ANWB

En anders toch maar naar de dealer

Stick Out Tongue sorry voor de nogal vaak en anders :mrgreen:
 
mensen bedankt voor de reactie's.
wegenwacht was langsgekomen. en heb mijn sleutel weer terugBig Grin

vandaag overigens wel gelijk een sleutel bij laten maken zodat ik in ieder geval wel de auto kan openen.


groetjes
 
gelukkig had ik mijn achterklep niet helemaal dichtgedaan waardoor er nog een kiertje zat.
toen heeft de meneer met een soort kussentje die hij oppompte en tussen de kier had gedaan een grotere kier gemaakt waardoor hij met een ijzerdraadje de sleutels die op mijn hoedeplank lagen heeft kunnen pakken.

bedankt voor de reacties!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!