Engine torque display

hallo een vraagje.

Ik heb het engine toque display geactiveerd in mijn dashboard display daarmee kan je zien hoeveel nm koppel jou auto op de weg geeft.
Heeft iemand er ervaring mee hoe accuraat dat is of het ook echt klopt wat je ziet?

Groetjes peter
 
Mijn meter blijf ook aangeven dat ik 147 KW heb terwijl het er echt meer zijn.
Maar jij hebt het over koppel en geen KW. Volgens mij kan ik nergens in mijn menu aangeven dat ik het koppel wil zien.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Net als bij de snelheid/kilometerteller (zit een afwijking in) en verbruik cijfers, zal dit een benadering zijn. Hoeveel NM koppel geeft die aan?
Hij piekt op 221 maar vond dat raar omdat hij vrijdag avond getuned was door een verdeler van dvx performance maar moet nog terug zodat ik een uitdraai mee krijg hoeveel nm hij draait tijdens het rijden op de weg.
Want ze gaan hem dan nameten
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
leuke functie maar het is natuurlijk gewoon 1 grote poppenkast wat je zie op die meters en word software matig weer gegeven. aan de hand van hoeveel gas je geeft. volgens mij zijn ze wel aan te passen hoor maar 0,0 toegevoegde waarde, turbo druk is iets wat wel goed word weergegeven
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
leuke functie maar het is natuurlijk gewoon 1 grote poppenkast wat je zie op die meters en word software matig weer gegeven. aan de hand van hoeveel gas je geeft. volgens mij zijn ze wel aan te passen hoor maar 0,0 toegevoegde waarde, turbo druk is iets wat wel goed word weergegeven
Dat is idd wel van belang. Hoeveel is normaal?? Heb werkelijk geen idee daarvan.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
leuke functie maar het is natuurlijk gewoon 1 grote poppenkast wat je zie op die meters en word software matig weer gegeven. aan de hand van hoeveel gas je geeft. volgens mij zijn ze wel aan te passen hoor maar 0,0 toegevoegde waarde, turbo druk is iets wat wel goed word weergegeven
Dat dacht ik al wel maar vragen kan nooit kwaad aanstaande donderdag wordt hij gemeten op de weg dus ben benieuwd wat er uit is gekomen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!