Eibach anti-roll-kit

Hallo allen,

Wat is jullie ervaring met een anti-roll-kit (dikkere stabi's voor en achter) op een polo?

Ik heb mijn auto laten verlagen met een eibach pro kit, en nieuwe bilstein schokdempers. Naar eigen zeggen van Eibach zet je met zo'n anti-roll-kit "de puntjes op de i".

Ondanks dat ik het met deze verlaging echt heerlijk vind rijden, en het overhellen een heel stuk minder is, helt de auto nogsteeds redelijk over in de bocht.

Op internet las ik dat het heel erg afhankelijk is van het type auto, bij de ene merk je weinig verschil en bij de andere wordt het een compleet andere auto.

De kit komt compleet met polyurethaan rubbers. Ik vind het ook een mooi prijsje, 250 euro.


Groet
 
Polo  6c  Verkocht 
De anti roll kit al vaker gemonteerd op andere modellen. Hiermee word de auto een stuk stijver en zal wat minder rol hebben dan standaard.

je auto is al verlaagd en heeft al een heel stuk minder rol en zal je met de anti-rol kit er wel iets van merken maar minder als dan het originele onderstel er nog onder zit. Het is erg persoonlijk hoe het ervaren word en vooral hoe er met de auto gereden word. Ook dat maakt veel verschil.
 
De anti roll kit al vaker gemonteerd op andere modellen. Hiermee word de auto een stuk stijver en zal wat minder rol hebben dan standaard.

je auto is al verlaagd en heeft al een heel stuk minder rol en zal je met de anti-rol kit er wel iets van merken maar minder als dan het originele onderstel er nog onder zit. Het is erg persoonlijk hoe het ervaren word en vooral hoe er met de auto gereden word. Ook dat maakt veel verschil.
Bedankt voor je reactie! Nu even overwegen of ik het het geld waard vind :grin:
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!