effe een vraagje over de fabia

hallo

ik ben nieuw hier en wist niet direct in welke map ik dit moest zetten maar heb een vraag

ik heb mij een fabia combi nieuw bestelt krijg hem geleverd binne 8 weken

nu ik ben een tuner in hart en nieren en ga dus de fabia terug uitbouwen als ik hem heb

nu vraag ik mij af welke velg komt het beste uit een 16 inch of een 17 inch

wil hem namelijk ook lekker laag leggen

hebben jullie soms enig idee welke velg maten en breedtes er passen en welke et waardes deze hebben bv een 8,5j 17inch et 35 komt deze niet buiten de kassen? kan je dan nog laag zakken ?

heb voor de moment een voorkeur naar de keskin kt 1 zat er aan te denken deze in 16 inch te nemen

liefst zou ik een breedset willen maar ik weet niet wat er onder past

graag heel graag zou ik jullie hulp hier bij hebben :) jullie eigen ervaringen enzo

alvast een dikke merci :)

ps aan moderators moest dit niet in de juiste map staan sorry hiervoor je mag dit dan gerust verzetten thx :)
 
reeds gans het forum afgezocht ni direct iets gevonden :) heb al meer antwoorden gekregen van andere polo rijders ^^

en aangezien het onderstel hetzelfde is ^^ dus wat bij jullie past past bij de fabia ook he :)
daarom dus vraag ik het effe hier ^^
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!