fabiadriver
Nieuw lid
hallo
ik ben nieuw hier en wist niet direct in welke map ik dit moest zetten maar heb een vraag
ik heb mij een fabia combi nieuw bestelt krijg hem geleverd binne 8 weken
nu ik ben een tuner in hart en nieren en ga dus de fabia terug uitbouwen als ik hem heb
nu vraag ik mij af welke velg komt het beste uit een 16 inch of een 17 inch
wil hem namelijk ook lekker laag leggen
hebben jullie soms enig idee welke velg maten en breedtes er passen en welke et waardes deze hebben bv een 8,5j 17inch et 35 komt deze niet buiten de kassen? kan je dan nog laag zakken ?
heb voor de moment een voorkeur naar de keskin kt 1 zat er aan te denken deze in 16 inch te nemen
liefst zou ik een breedset willen maar ik weet niet wat er onder past
graag heel graag zou ik jullie hulp hier bij hebben
jullie eigen ervaringen enzo
alvast een dikke merci
ps aan moderators moest dit niet in de juiste map staan sorry hiervoor je mag dit dan gerust verzetten thx
ik ben nieuw hier en wist niet direct in welke map ik dit moest zetten maar heb een vraag
ik heb mij een fabia combi nieuw bestelt krijg hem geleverd binne 8 weken
nu ik ben een tuner in hart en nieren en ga dus de fabia terug uitbouwen als ik hem heb
nu vraag ik mij af welke velg komt het beste uit een 16 inch of een 17 inch
wil hem namelijk ook lekker laag leggen
hebben jullie soms enig idee welke velg maten en breedtes er passen en welke et waardes deze hebben bv een 8,5j 17inch et 35 komt deze niet buiten de kassen? kan je dan nog laag zakken ?
heb voor de moment een voorkeur naar de keskin kt 1 zat er aan te denken deze in 16 inch te nemen
liefst zou ik een breedset willen maar ik weet niet wat er onder past
graag heel graag zou ik jullie hulp hier bij hebben

alvast een dikke merci

ps aan moderators moest dit niet in de juiste map staan sorry hiervoor je mag dit dan gerust verzetten thx