Edwin :: 1997 Volkswagen 6n

Dankje :)

Ik heb er zelf nog niet veel grote aanpassingen mee gedaan maar dit is er veranderd:
Er zit een verlagingsset onder.
Een kamai frontgrille.
2 Pioneer Speakers op de hoedenplank
Led lampjes erin gezet voor als stadslichten.
H4 lampen erin gezet gevuld met xenongas.
dashboard meters zijn vervangen door sport-achtige tellers.
Silverachtige omlijstingen.
Versnellingspook en hoes waren versleten en zijn inmiddels vervangen door een mooie wrc setje.

Het zijn meer wat kleine dingetjes aangezien ik aan mijn eerste auto nog niet veel kwijt wil, omdat hij door zijn bouwjaar nog zeker wat kuren kan gaan krijgen.
Wel denk ik nog een universele Centrale deurvergrendeling kitje erop te zetten met afstand bediening. Maar ben hier nog niet helemaal zeker over aangezien ik denk dat het niet veel toegevoegde waarde zal geven omdat ik maar 2 deuren heb en het mij best wel veel werk lijkt.

Ik weet niet of iemand al ervaring heeft met het monteren van een cv kitje in een polo 6n en of dit veel werk is. Dus als er iemand mij er wat wijzer over kon maken hoor ik het graag Big Grin
 
Edjuh, ik heb paar jaar terug ook een 6n gehad.
Deze had ik ook voorzien van centrale deurvergrendeling, achteraf inbouwen valt wel te doen je moet ongeveer denken aan 4 uurtjes werk voor het demonteren en monteren.
De set die ik had was zo'n 50 euro dacht ik dus de kosten vallen opzich wel mee denk ik..

Meer waarde had het bij mij wel na verkoop van me auto.

Gr. RJ
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@RJPolo

Ik had idd ook een setje van rond de 35 euro op het oog.
Dat het meerwaarde voor de polo uiteindelijk zal hebben bij de verkoop had ik nog niet echt over nagedacht maar is wel een goed punt.
Aangezien mijn polo'tje nog maar rond de ton km erop heeft zitten zal ik hem nog doorverkopen.

Ik denk dan dat ik nu toch maar zo een setje ga aanschaffen en hoop dat het wel mee zal vallen met installeren.
Tnx voor je reactie, heeft mij de moed gegeven om het toch maar een poging te wagen.


Greets, Edjuh
 
Welkom op dit forum Edjuh,
Tis een mooie auto Edjuh.
Je ziet ze nog opvallend veel rijden van deze type.
Alleen jouw auto is wel springt er wel uit.
Hij is hartstikke mooi. Veel succes nog met de aanpassingen.
En wens je veel veilige km toe.
 
Welkom op dit forum Edjuh! Is voor mij bijna nostalgie, een 6N. Mijn eerste auto vd zaak was nl. een 6N (sedan).
Veel plezier ermee!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dankje allen voor de leuke reacties op mijn polo.
Leuk om te horen dat de 6n zoveel herinneringen bij sommigen achterlaat,
hoop zelf ook een hoop leuke herinneringen met mijn polo uiteindelijk te hebben Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!