Voorstellen DVL89 - AW 1.0 TSI Highline Business R 95pk Pure White

Goedemorgen,

Ik ben al een tijdje actief op het forum maar had mijzelf nog niet voorgesteld.
Vorig jaar Juli een nieuwe polo besteld en afgelopen januari mogen ophalen en zeer tevreden !
Hierbij de samenstelling:

Kleur: Pure White
Velgen: Velgen 'Bonneville' bi-color, 17 inch lichtmetaal
Bekleding: R-Line Carbon Flag Art Velours
Advance pakket
LED pakket
Active Info Display
R-line ex en interieur pakket
Panoramaschuif-kanteldak, elektrisch bedienbaar
Digitale radio-ontvangst (DAB+)
Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie
Mobiele online diensten (Cat-Net): 'Guide & Inform Basis' abonnement
Navigatie-, radio-, en multimediasysteem 'Discover Media'
Radio- en multimediasysteem 'Composition Media'
Usb-aansluiting
Diefstalalarm
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
Welkom! lekker uitgebreid bakkie zo te zien.

Ja, wel redelijk wat opties aangevinkt.
Ik had eerst een 1.0 TSI 115pk 6-bak handgeschakeld besteld en dan alleen in-exterieur R-Line maar die wordt niet meer geproduceerd.
Toen gekozen voor de 1.0 TSI 95pk waardoor ik wat budget over had en dus wel voor de opties kon gaan (kon ook een "kale" dsg kiezen).

Ik zal aankomend weekend even wat foto's maken (hij ziet er overigens hetzelfde uit als die van @CrazyTurk).
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
Geweldig mooi (y) Ik heb bijna dezelfde in bestelling staan, echter een DSG en ook full options.
Veel plezier man! En benieuwd naar de overige foto’s :)
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Echt een mooie bak!

Ik heb persoonlijk precies de zelfde opties gekozen, maar staat er bij jou ook Tracks 2 op die optie lijst terwijl er carbon flag in zit?

Ik zie graag meer foto's voorbij komen :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Echt een mooie bak!

Ik heb persoonlijk precies de zelfde opties gekozen, maar staat er bij jou ook Tracks 2 op die optie lijst terwijl er carbon flag in zit?

Ik zie graag meer foto's voorbij komen :)

Op de lijst staat bij standaard uitrusting voor de Highline business r Tracks 2 en als ik dan even verder kijk zie ik staan dat de Carbon Flag/Art Velours bekleding onderdeel is van het R-Line exterieur- en interieur pakket is.
Dus als jij ook dat pakket heb gekozen dan zal je volgens mij ook de Carbon Flag/Art Velours bekleding krijgen.
 
Volkswagen  Polo Highline Business R  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!