DVD Europa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry jongens,

ik heb een nieuwe polo bluemotion 2011 en werd door een collega attent gemaakt op deze site. Heb nu voor het eerst een berichtje geplaatst en weet nog niet hoe het allemaal werkt. In mijn bluemotion zit een navigatiesysteem namelijk: de RNS 315. Daarin zit alleen een DVD van Nederland (of misschien wel de beneluxlanden?), zover heb ik nog niet gekeken! Omdat we van plan zijn om naar het buitenland op vakantie te gaan hebben ze me verteld dat er een DVD is van Europa. (Duitsland, Frankrijk, Italie, enz.) Ik hoop dat het inderdaad zo is en dat je niet voor elk land een nieuwe DVD hoeft aan te schaffen.

Groetjes,
Hans.
 
als je de RNS315 hebt dan moet je als het goed is Europa DVD erbij gekregen hebben...dus ik zou als ik jou was even bij je dealer gaan vragen, want Benelux hoor je er volgens mij alleen bij te krijgen als je RNS310 hebt...
 
Weet je zeker dat het een 315 is?

Voor zover ik weet kan er in de polo alleen de 310 gemonteerd worden?

Wat ik van mijn collega begreep die een RNS315 in zijn Touran heeft is dat de kaarten van de 315 anders zijn.
Zover ik begrijp is op de RNS315 ook heel europa voorgeinstalleerd.

Voor de RNS 310 kan je ook even op marktplaats kijken.
Ik heb zelf 9cd's van heel europa voor 40 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!