Dubbele H7 Koplampen

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie hier wat van weten ik kan er niks over vinden op internet vinden.
Ik vindt dat er weinig licht zit in mijn koplampen van mijn polo 1.2 tdi 2010 nu heb ik na gevraagd bij een aantal bedrijven en er kwam een met dat er dubbele h7 koplampen zijn. Wie weet hier wat meer over en kan mij vertellen of dit een goede optie is of dat net zo makkelijk originele Polo 6R Xenon Koplampen in bouwen?

Vriendelijke Groet,

Matthijs


Kleine mod ingreep, zonder 'Bold' kunnen wij het ook prima lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of jullie hier wat van weten ik kan er niks over vinden op internet vinden.
Ik vindt dat er weinig licht zit in mijn koplampen van mijn polo 1.2 tdi 2010 nu heb ik na gevraagd bij een aantal bedrijven en er kwam een met dat er dubbele h7 koplampen zijn. Wie weet hier wat meer over en kan mij vertellen of dit een goede optie is of dat net zo makkelijk originele Polo 6R Xenon Koplampen in bouwen?

Vriendelijke Groet,

Matthijs

Welkom op het forum Matthijs,

Je hebt zelf nu H4 koplampen en H7 koplampen zijn makkelijk in te bouwen hier op het forum zijn er heel wat mensen die dit hebben gedaan.
Maar wat voor H7 koplamp je precies bedoeld is me nog niet helemaal duidelijk dubbele H7 2 kanten?
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Nog nooit gegoogled naar de verlichtingsmogelijkheden merk ik;)
Jij hebt dus H4 lampwn zoals je waarschijnlijk al wel wist. h7 units gaan bij jou als ik het goed heb gewoon plug en play zijn zonder aanpassing van de codering (foutje in de codering die af fabriek werd geleverd).
Voor oem xenon ben je heel wat verder van huis, zo'n duizend euro dacht ik;)
(In tegenstelling tot 200 voor nieuwe H7 units)
 
VW  6R  1.2TDI 
Welkom op het forum Matthijs,

Je hebt zelf nu H4 koplampen en H7 koplampen zijn makkelijk in te bouwen hier op het forum zijn er heel wat mensen die dit hebben gedaan.
Maar wat voor H7 koplamp je precies bedoeld is me nog niet helemaal duidelijk dubbele H7 2 kanten?

Gewoon de Hella koplampen. Daar zitten dus 2x H7 lampen in per koplampunit, één voor dimlicht en één voor groot licht. Kun je dus gewoon omwisselen voor H4 koplampen.
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 

Bij die bovenste moet je nog kabels kopen je boordcomputer coderen waardoor je al tegen de 1000 euro in totaal zit. Die 2de is xenon zonder projectors in de originele (halogeen) reflector koplamp waardoor je heel veel strooilicht hebt en je hoogstwaarschijnlijk mede weggebruikers mee verblind.
 
Bij die bovenste moet je nog kabels kopen je boordcomputer coderen waardoor je al tegen de 1000 euro in totaal zit. Die 2de is xenon zonder projectors in de originele (halogeen) reflector koplamp waardoor je heel veel strooilicht hebt en je hoogstwaarschijnlijk mede weggebruikers mee verblind.

Oke dus niet echt een aanrader.
Zijn er ook mensen die dit al gedaan hebben op dit forum?
 
Zelf of laten doen bij Xenon projector, ballast, lamp - Retrofitlab

Kan je ook dingen zoals dit erin latwn zetten

14xjogg-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!