DRL & CH/LH middels mistlampen

V

Verwijderd lid 6668

Beste forumleden,

Ik heb al even zitten stoeien met VCDS maar kom er helaas niet uit.

Momenteel wordt mijn stadslicht gebruikt als DRL, dit is ooit ingesteld m.b.v. VCDS zodat de U-Tubes altijd branden (inclusief achterlichten + kentekenverlichting). Daarnaast is CH/LH ook ingesteld en wordt daarvoor mijn dimlicht gebruikt, dit middels de automatisch OEM lichtschakelaar.

Omdat ik de auto terug naar standaard aan het brengen ben, vervang ik de U-Tube koplampen voor de OEM H7 koplampen. De automatische OEM lichtschakelaar laat ik daarbij wel zitten.

Ik probeer nu enkel mijn DRL middels mijn mistlampen te laten gaan i.p.v. het stadslicht en CH/LH ook om te zetten naar de mistlampen, dit lukt alleen niet.

Hopelijk weet iemand welke aanpassing ik hiervoor binnen VCDS moet verrichten.

Mocht je interesse hebben in de U-Tube koplampen, klik dan hier voor het topic waar ze worden verkocht.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!