Drive mode

Hi mensen,

Ben eigenlijk benieuwd wie welke drive mode gebruikt?

Ik gebruik individual (POLO GTI AW 2020) en sommige snap ik wel zoals onderstel of motorgeluid. Maar klimatisering, wat moet ik daarbij denken als het op ECO of SPORT staat?

heeft iemand een duidelijk beeld van alle instellingen, of heeft men het al goed onderzochtBig Grin?

Thanks!
 
Volkswagen  POLO AW  2.0 TSI GTI 200pk 
Als je de drive mode selecteert zie je rechtsboven een i staan, klik daarop en daar staat je antwoord ;)
Maarten, dank voor het reageren.

Volgens mij ben ik niet duidelijk geweest. Wat jij bedoeld geeft alleen aan welke optie op welke stand staat, maar geeft niet aan wat het precies doet. Ik wil dan juist inhoudelijk weten welke optie wat precies doet. Zoals ik hier boven al aangeef met ECO of SPORT bij klimatisering.
 
Volkswagen  POLO AW  2.0 TSI GTI 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!