DramaRio, CrossPolo 1.2 TSI Terra Beige metallic

Na 2 maanden wikken en wegen toch besloten om een nieuwe VW crosspolo aan te schaffen!
Ivm werksituatie genoodzaakt om van een 2.2benzine te downsizen... "Vroeger"met 4 collega's carpoolen naar het werk (34km) of "nu" alleen elke dag 60km rijden... Ga je toch merken in de wallet :)

Echter ik wilde niet inleveren op vermogen en rijplezier... dus de 1.2TSI was een ideale oplossing! Vrouwlief verliefd op het Cross model. Nu moet ik zeggen dat ik dat model ook errug ( ja ik weet het, je schrijft het als "erg") mooi vond!

Op volkswagenstartklaar gekeken of er eentje op voorraad was die aan mijn eisen voldeed. Nieuw bestellen zou levering rond augustus/september zijn... En ik kan alles, behalve wachten hahaha :) Gezien ik aardig verwend was met mijn opel signum met alles erop en eraan (PDC (voor/achter), climate control (voor/achter), lederen bekleding, navi, stoelverwarming eh noem het maar op....) moest de toekomstige auto ook aardig bekleed zijn.

Na wat navragen uitgekomen op een CrossPolo die in de showroom stond met extra's:
-Executive pluspakket
-Bi-Xenon verlichting
-lichtabsorberende ramen
-telefoonvoorbereiding
In de kleur Terra Beige metallic, met grijs interieur.

En nu is het dan eindelijk zover!!! Komende dinsdag ophalen! Als ik thuis kom zal ik wel even wat fotoos erop gooien. Ben erg benieuwd en nieuwsgierig. Zal deze CrossPolo mijn huidge auto kunnen vervangen? Ik ga er wel vanuit! Eigenlijk moet ik zeggen, ik hoef voorlopig niet voor een andere auto te vragen bij mijn vrouw hahaha!

Tot dinsdag kanjers!
 
Re: Dinsdag mijn nieuwe CROSSPOLO halen!!!

Ben erg benieuwd naar de foto's!! Vind het zeker een mooie auto..

Bi-xenon, heb jij dan ook de versie met ledjes in de koplampen? Deze zou ik zo graag in mn Polo BM willen hebben, maar dat is helaas niet mogelijk zonder ingrijpende verbouwing..

Veel plezier alvast!! Dat zal zeker lukken!! En we zijn natuurlijk gek op foto's!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!