Draadloos opladen

Jo gasten!

Ik rij in de Polo Highline Business R. Fabrieksaf heeft deze de optie “Telefoonvoorbereiding comfort”. Volgens de website bevat deze optie draadloos opladen. Nu heb ik geprobeerd mijn iPhone Xs, welke draadloos opladen ondersteunt, draadloos op te laden, maar er gebeurd niets! Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren?
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Mijn vorige telefoon deed het wel, mijn huidige minder geavanceerde niet. Maar bespaar je de moeite; het gaat uiterst traag. Waardeloze optie. Ik laad hem gewoon via de 12V, gaat veel sneller
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
yep. alleen de s modellen hebben draadloos opladen...
maar waarom van n s9 naar a70
s9 veel beter!
Ja, ongetwijfeld en die heb ik ook nog hoor. Maar abonnement is stuk goedkoper en deze doet eigenlijk ook alles prima voor mij. Alleen de camera is duidelijk wel wat minder
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Jo gasten!

Ik rij in de Polo Highline Business R. Fabrieksaf heeft deze de optie “Telefoonvoorbereiding comfort”. Volgens de website bevat deze optie draadloos opladen. Nu heb ik geprobeerd mijn iPhone Xs, welke draadloos opladen ondersteunt, draadloos op te laden, maar er gebeurd niets! Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren?
Maar draadloos opladen is optioneel toch ? Toen ik hem laatst bestelde wel, en een vriend van mij heeft hem vorige week geleverd gehad en was ook optioneel, beide highline business r.

zie je wel het draadloos oplaad logotje zitten onder de usb? Zo nee dan heb je het denk ik ook niet.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Maar draadloos opladen is optioneel toch ? Toen ik hem laatst bestelde wel, en een vriend van mij heeft hem vorige week geleverd gehad en was ook optioneel, beide highline business r.

zie je wel het draadloos oplaad logotje zitten onder de usb? Zo nee dan heb je het denk ik ook niet.
Klopt dat het optioneel is, maar als je het vinkje "standaard optie's" aanvinkt en dan bij "telefoonvoorbereiding comfort" kijkt, welke standaard is, dan staat daar draadloos opladen bij. Heb vandaag contact gehad met de dealer en deze geeft aan dat dit een foutje op de website is. Dusss....
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Klopt dat het optioneel is, maar als je het vinkje "standaard optie's" aanvinkt en dan bij "telefoonvoorbereiding comfort" kijkt, welke standaard is, dan staat daar draadloos opladen bij. Heb vandaag contact gehad met de dealer en deze geeft aan dat dit een foutje op de website is. Dusss....
klopt inderdaad wat je zegt zo staat het wel op de site maar waarschijnlijk niet in de brochure van de polo?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
klopt inderdaad wat je zegt zo staat het wel op de site maar waarschijnlijk niet in de brochure van de polo?

Dat zou ik niet durven zeggen. Vind het wel een blunder dat het fout gaat op de website, want ik had de optie graag gehad. Heb er namelijk speciaal een telefoon met draadloos opladen voor aangeschaft. :tearsofjoy:
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Voor 113euro een wireless charger die met 5Watt laadt? Kan je inderdaad beter zo'n 12V lader gebruiken die 18Watt laadt, scheelt enorm :) tenzij het met 10Watt laadt, maar dan nog 18Watt via 12V lader beter.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!