Djdewit :: 2004 Volkswagen Polo 9N

Is goed te doen ;) Gewoon een TDi opkopen die bijv achterschade heeft en total los is, dan subframes omwisselen incl voorophanging en motor ;)
 
Jazekers! Hou er wel rekening mee dat je ook je tellerunit, tankt, leidingen en pomp moet omzetten.
Tevens moet je opnieuw op keuring bij de RDW.
 
Tellerunit kan je volgens mij gewoon de ouwe laten zitten dan moet je wat draden aanpassen.
Ik weet niet of het een mogelijkheid is om een SDI blok om te bouwen naar een TDI, aangezien het blok nagenoeg het hetzelfde is.
 
Die berichten had ik ook al gehoord van een monteur van de VW dealer en dat is een goede zaak.
Vandaag luxe kentekenplaten en een Polo 6R antenne gemonteerd.
Ziet er al weer een stuk beter uit.
 
Van de week Cruise control ingebouwd en de 15 inch Dezent velgen ingeruild voor een hagel nieuw setje 15 inch VW bluemotion 6R velgen.
En binnenkort de auto naar de schade hersteller brengen, een bromfietser vond het niet nodig om mij voorrang te geven. BAH!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!