Diverse Audison, Connection & Hertz car audio apparatuur (Nummer 1 merken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 6668

Beste forumleden,

Momenteel ben ik bezig om mijn Polo terug naar standaard te brengen, bij deze verkoop ik daarom diverse car audio apparatuur. Ik hoop een echte audioliefhebber hier blij mee te maken, het zijn namelijk de nummer 1 merken op het gebied van car audio. Alle apparatuur is zorgvuldig ingebouwd en er is zorgvuldig mee omgegaan, de apparatuur bevat daarom geen gebruikerssporen. Ook zijn alle dozen en toebehoren aanwezig.

Ik kan helaas geen foto's maken omdat de apparatuur nog zit ingebouwd, ik heb daarom de productfoto's bijgevoegd. Mocht je een foto willen dan kan ik mijn deurpaneel en kofferbak openen, graag enkel als je echt interesse hebt.

Mocht je interesse hebben dan is het mogelijk om de apparatuur te beluisteren.

Ik verkoop de apparatuur het liefst als 1 complete set maar schroom niet om contact op te nemen als je interesse hebt in 1 van de onderdelen. Bij het kopen van de gehele set kan ik een lagere bieding accepteren.

Omdat de gehele set uit mijn auto gaat verkoop ik ook diverse bekabeling, zekeringen, deurdemping en een condensator. De gehele set is pasklaar voor een Polo (houten speakeradapters) en kan worden aangesloten op een OEM radio m.b.v. een adapter op de quadlock stekker. Bij een niet OEM radio kunnen uiteraard de tulp aansluitingen of een digitale uitgang worden gebruikt.

Ik accepteer biedingen maar graag wel serieuze biedingen, de gehele set heeft een nieuwwaarde van ruim €2000,-

Wat verkoop ik precies?

Audison bit One + DRC MP (Vraagprijs €475,- / Bieden vanaf €375,- / Nieuwprijs €748,-)
De Audison bit One is een digitale audio processer met 10 kanalen, digitale & analoge ingangen & uitgangen en heeft op elk kanaal een 32 bands EQ. De processor kan worden gebruikt om o.a. afstanden en vertragingen per kanaal in te stellen zodat er een optimale geluidsbeleving kan worden gerealiseerd waarbij het geluid vanuit het dashboard komt i.p.v. uit de deuren en de kofferbak.

Bijgeleverd de Audison DRC MP welke bijvoorbeeld in het dashboard kan worden geplaatst. Dit is een afstandbediening om o.a. van presets te wisselen en het subwoofer volume aan te passen.

Voor het instellen is een computer benodigd, de software wordt bijgeleverd.

Audison SR 4 (Vraagprijs €150,- / Bieden vanaf €75,- / Nieuwprijs €229,-)
De Audison SR 4is een 2-4 kanaals versterker met onderstaande vermogens. De versterker is ideaal voor een zwaardere 2 kanaals composet of een 4 kanaals composet van normaal vermogen.

- 4 Ch @ 4 Ω 65 W x 4
- 4 Ch @ 2 Ω 90 W x 4
- 2 Ch @ 2 Ω 175 W x 2
- 2 Ch @ 4 Ω 50 W + 1 Ch @ 4 Ω 190 W

Audison SR 1 Dk (Vraagprijs €350,- / Bieden vanaf €150,- / Nieuwprijs €449,-)
De Audison SR 1 DK is een krachtige mono versterker met onderstaande vermogens. De versterker is ideaal voor de zwaardere subwoofers.

- 1 Ch @ 4 Ω 600 W x 1
- 1 Ch @ 2 Ω 940 W x 1
- 1 Ch @ 1 Ω 1200 W x 1

Hertz HX 300D (Vraagprijs €250,- / Bieden vanaf €150,- / Nieuwprijs €300,-)
De Hertz HX 300D is een 600 W RMS subwoofer met 1200 W peak vermogen. De subwoofer bevat een dubbele spoel. Daarnaast wordt de subwoofer verkocht met bijhorende kist welke op maat is gemaakt om het ideale geluidsbeeld van deze subwoofer te behalen.

Hertz HSK 165XL (Vraagprijs €325,- / Bieden vanaf €225,- / Nieuwprijs €385,-)

De Hertz HSK 165XL is een 150 W RMS composet met 300 W peak vermogen. De composet levert een hoogwaardige geluidsweergave op.
 

Bijlagen

  • Audison bit One.jpg
    Audison bit One.jpg
    16.1 KB · Weergaven: 17
  • Audison DRC MP.jpg
    Audison DRC MP.jpg
    41.8 KB · Weergaven: 18
  • Audison SR 1 Dk.jpg
    Audison SR 1 Dk.jpg
    34.3 KB · Weergaven: 15
  • Audison SR 4.jpg
    Audison SR 4.jpg
    23.2 KB · Weergaven: 14
  • Hertz HSK 165Xl.jpg
    Hertz HSK 165Xl.jpg
    65.8 KB · Weergaven: 15
  • Hertz HX 300D.jpeg
    Hertz HX 300D.jpeg
    51.8 KB · Weergaven: 14
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Ik ben wel benieuwd hoe zoiets eruit ziet in de auto, heb je toevallig een of twee foto’s ervan?
Het enige dat je in de auto ziet zijn de subwoofer en het bedieningspaneel bij het dashboard. De speakers zelf zijn verwerkt op de originele plekken zoals de stijlen en in de deuren. De versterkers liggen onder de dubbele bodem van de kofferbak.

Audison-DRC-MP-1_600x600-600x354.jpg

IMG_0567.JPEG
 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!