Dit moet de elektrische opvolger van Volkswagen Polo worden

Vind 'm meer naar een opvolger van de E-Up neigen dan naar een Polo. Of naar de Honda E... Moderne tablet displays maar toch een beetje retro... Geweldige marketing toch? Ons laten snuffelen aan de toekomst en tegelijk refereren naar 't verleden...
Over iets meer dan 10 jaar is 't zover; dan rijden we allemaal elektrisch. Dan worden op dit forum vragen gesteld als: waar kan ik goedkoop een battery pack kopen (of huren/leasen) waarmee ik 50 km verder kan rijden...en worden pops & bangs via je multimediasysteem afgedraaid.. Welcome to the future..
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
ik heb toch ondertussen al wat verschillende filmpjes en foto van id2all gezien en bekeken, en moet zeggen, zoals hij er nu uit ziet en ze de laadtijd en beloofde rijbereik kunnen waarmaken en prijs in combi met een degelijk binnenafwerking a la polo AW en de beloofde fysieke knoppen terug te brengen zou dit op termijn voor mij wel een mss een leuke opvolger kunnen worden voor mijn geliefde polo AW.
al hoop ik van mij huidige AW natuurlijk nog veel te kunnen genieten :cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
zou dit op termijn voor mij wel een mss een leuke opvolger kunnen worden voor mijn geliefde polo AW.
al hoop ik van mij huidige AW natuurlijk nog veel te kunnen genieten :cool:
Ik ben het hier helemaal mee eens, maar alleen als er echt geen andere oplossing meer is.
En mijn huidige AW is nog geen 1 1/2 jaar oud, dus daar hoop ook ik nog lang van te genieten.
 
Ik ben het hier helemaal mee eens, maar alleen als er echt geen andere oplossing meer is.
En mijn huidige AW is nog geen 1 1/2 jaar oud, dus daar hoop ook ik nog lang van te genieten.
mijn aw is nu 4j en 3maand en heb er nog maar 32350km op staan, dus met wat geluk kan die ook nog een hele tijd mee ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!