Discover Media 8" met Naviagtie - Radio probleem

Gisteren reed ik naar huis van mijn werk en mijn radio werkte plots niet meer. Dit gebeurde wanneer ik van Android auto naar Radio ging.
Infotainment op en afzetten heeft niet geholpen.

Ik kon wel Navigatie, Android Auto , spotify enzovoort gebruiken maar wanneer ik op radio tikte kon ik geen radiostation of DAB+ station aanvinken. Lijst opnieuw laten zoeken werkte ook niet.
Pas toen ik thuis was en de motor stil had gelegd en na 5 minuten weer terug opgezet werkte de radio terug naar behoren.

Hebben jullie dit ook al voor gehad?

het betreft de infotainment in bijlage.
 

Bijlagen

  • vw-app-connect-carplay-nav-media.png
    vw-app-connect-carplay-nav-media.png
    135.8 KB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
Iets soortgelijks toevallig gisteren. Radio stond bij de start op mute en ging daar niet vanaf dmv verhogen volume via stuur of knop. Toen ik later na het boodschappen doen opnieuw startte, werkte het weer.
Dag ervoor bleven actieradius en brandstofmeter gedurende de rit lange tijd op dezelfde stand staan.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Iets soortgelijks toevallig gisteren. Radio stond bij de start op mute en ging daar niet vanaf dmv verhogen volume via stuur of knop. Toen ik later na het boodschappen doen opnieuw startte, werkte het weer.
Dag ervoor bleven actieradius en brandstofmeter gedurende de rit lange tijd op dezelfde stand staan.

Bij mij was dat ook! Ik kon de volume niet hoger zetten. Enkel via instellingen, geluid, dan kon ik de volume hoger zetten maar wanneer ik van de instellingenscherm weg ging stond die terug op mute.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
+ lichtjes van de airbag passagier bleven ook een 20 tal minuten branden...
Eergisteren de Front assist dat weg viel, nu dit... de auto is nog geen week oud.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 59KW 
Ja, elektronica. "Kromme volt". Zolang het slechts sporadisch blijft voorkomen en/of na herstart over is, valt er mee te leven.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Soft_Dark
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!