diepe kras door sleutel?

2e grote schade dit jaar helaas, en beide niet door mij aangebracht (zie discussie schade aan bijrijders portier).
Dit keer waarschijnlijk een sleutel langs de auto gehaald. Behoorlijk diep en met de andere shade die er nog zit zou de gehele zijkant opnieuw moeten worden gespoten nu...
Erg jammer. Je kan zo zuinig op je auto zijn en altijd letten op de plek waar je hem parkeert maar et heb hier in Leidschendam wijk Prinsenhof totaal geen nut....

IMG_20131225_144633_zps820fed8a.jpg~320x480
 
parkeren? ik doe het altijd zo zorgvuldig mogelijk en zo zijn er meer natuurlijk, maar je bent altijd afhankelijk van ......... ze zijn in staat boodschappen tassen op jou auto te zetten als ze de sleutel moeten zoeken of erger..... grgrgrgrgrgr

jammer dus, ik weet nog wel een beun, echte autospuiter succes
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Gelukkig nog nooit meegemaakt,auto staat zowel thuis als op het werk achter slot en grendel zogezegd,voor de rest probeer ik secuur te parkeren.
Maar soms.
Moest een keer naar een beurs in hardenberg waar veel zzp,ers met busjes komen,ik wilde mijn meerijders niet aandoen dat ik normaal liever iets verder loop voor een goede parkeerplaats.
Toen ik terugkwam stond er zon bus met de trekhaak in mijn nummerplaat geparkeerd.
Netjes een briefje achtergelaten,als ik geen getuigen had,had ik zeker pech gehad.
Maar schade zoals met een sleutel wat 100% opzet is,ja waarom zou je zelf geen oude bak gaan rijden,kun je parkeren waar je wil.

jammer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!