dien polo 1.2 tsi dsg higline besteld

Hoi,

Ik ben dien, heb mijn polo in bestelling staan. Ik krijg mijn auto pas in november.(helaas zou in oktober eerst krijgen)
De polo heeft de volgende opties:

zwart metallic van kleur
4deurs uitvoering
higline
climatronic
advance pakket (xenon, dagrijverlichting en panoramadak
executive pakket
park distance control
alarm
winterpakket
licht en zicht pakket
letter & type aanduiding weg laten halen
17" boavista velgen
sportonderstel
abt logo voor+ achter

Vervolgens word de auto na het inrijden gechipt door de dealer en ben aan het kijken voor een einddemper met een achterskirt. (twijfel die van abt te nemen)
achterlichten led
vervolgens heb ik een apexi boostcontroller, turbodrukmeter, airfuelmeter en een oliemeter liggen. (van mijn vorige auto) Maar die plaatst ik pas in de rond februari, maart volgend jaar.

groetjes,

dien
 
Mooie kar, maar ik vraag me dan toch of waarom je geen GTI hebt besteld. In vergelijking met de 1.2 highline dsg krijg je dan in ieder geval standaard:

Climatronic
Sportonderstel
17 inch lichtmetaal

Daarnaast is chiptuning ook niet nodig, scheelt toch weer 1500 euro (abt)

Als ik zo alles optel kom je ook aardig bij de 30k in de buurt.
 
Hoi,
multistrade, de reden dat ik geen gti heb genomen is omdat mijn vrouw dat niet wou. Heb een r1 die ik s'zomers rij vind 140 pk uit 1070 kg genoeg voor mijn gezinnetje. En ik heb voor die polo 24050.(inclusief afleverkosten) betaald. Ik wou een gti nemen maar heb het uiteindelijk niet gedaan.

groetjes,
dien
 
Laat het gewoon door de dealer doen, abt chip (abt tuning 1549,) of powerbox dat weet ik niet precies. ik mag erbij zijn als de tuning word uitgevoerd. Maar hoezo ben jij niet tevreden over je tuning, ben wel benieuwd.

groetjes,
dien
 
Mennoh, ik begrijp het qua tuning. Heb zo'n vermoeden dat er meer eruit te halen valt qua vermogen. En dat ze die vermogen erin rammen zegt ook niet zoveel. Na tuning rij ik naar een rollenbank. MOCHT IK GEEN 135/ 140PK HEBBEN dan kaart ik dat bij de dealer aan.

groetjes,

dien
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!