Diefstalgevoeligheid RNS310

Voor in mijn Polo heb ik een RNS310 besteld.
Bij het bestellen vroeg ik aan de dealer of deze diefstalgevoelig was, maar hij zei dat hij alleen maar RNS510-verhalen kende.

Nu zie ik de foto's van bluepolo6r en schrik wel even van de ravage! Sorry bluepolo6r, maar dat wil ik liever niet meemaken. :roll:

Is een navilock nodig om mijn RNS310 te behouden (en natuurlijk geen gesloopte auto)? Zijn er ook alternatieven? Die 4 pinnetjes lijken mij namelijk niet echt bepaald mooi in het interieur...
 
De 310 is minder geliefd als de 510,ik kon laatst de rns310 zo ruilen voor een 510 omdat de eigenaar al 3 mislukte inbraken had.
Het is bekend,gat in de deur en het alarm is uit.
De code lezen ze zelf blijkbaar uit.
Een navilock is een oplossing,het ligt eraan waar je woont en parkeerd.
Zelf staat mijn auto op afgesloten terein ik moet met een afstandbediening de poort losdoen voor ik mijn tuin inkan,op mijn werk het zelfde.
Maar ik parkeer uiteraard ook weleens op de openbare weg,dus daar loop ik risiko.
Het kan allemaal ongestraft,met een rns 510 kan de schade oplopen tot 5000 euro.
Een kenner zal de 310 niet gouw pakken,die leverd te weinig op,maar de begginende junk
pakt alles.
 
even ter info dat wat in bluepolo6R zat was een RNS510 en GÉÉN RNS310...een pool/dief/junk weet echt wel het verschil tussen een groot schermpie en een klein schermpie hoor...
de RNS310 word minder vaak gejat ja maar dat betekent niet dat het niet gebeurt...als je dus de keuze maakt voor een RNS510 dan zou ik 200% zeker voor zo'n Navi lock gaan scheelt je zoveel gezeik als je een keer in een vage buurt parkeert...
open knippen van de wagen, raam herstellen, dashboard + misschien je lederen bekleding opknappen kosten duizenden euro's wat misschien soms niet eens door de verzekering vergoed word en voor dat het allemaal geregeld = 1 maand verder...dus bespaar je het gezeik + hoofdpijn door 199 euro uit te geven voor een goeie Navi lock ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!