Deurschakelaar

Ik heb uit mijn a4 nog wat ledjes over met bijbehorende omhulsels die in de deur en bij onder het dashboard zitten, deze gingen in de A4 aan als je de deur open maakt.

Maar ik zie dat er in de polo helemaal geen verlichting in de deur zit. Ik zou deze verlichting graag aansluiten per deur (zodat niet bij de bijrijder de verlichting aangaat als ik mijn deur open maak)

Iemand een idee of beide deuren toch ergens apart geschakeld zitten zodat ik hier wat sap af kan tappen voor de verlichting?
 
Oef :O Nee die zitten niet apart geschakeld. Ik heb wel orginele verlichting in de deuren en die gaat links en rechts tegelijk aan welke deur er ook opengaat.

Je kunt ze aansluiten op je binnenverlichting dan gaan ze daar mee aan en uit.
Ik kan het ook voor je aansluiten als jij met die van mij bezig bent?
 
Dankje voor het aanbod, maar ga zelf wel knutselen, vind ik wel leuk, wil er een bij de pedalen maken, een aan de bijrijderskant en in beide deuren een onderin.

Maar misschien kunnen we zaterdag inderdaad even kijken hoe en wat...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!