Deurschakelaar kapot & Schade

Ik ben er recent achter gekomen dat mijn deurschakelaar aan de bestuurderskant kapot is. Dit zorgt er dus voor dat de auto niet ziet dat ik mijn deur los trek en ik krijg geen waarschuwing meer dat ik mijn lampen nog aan heb, en als ik de auto niet op tijd start, gaat ie vanzelf weer op slot.
Heeft iemand hier al ervaring mee? Moet ik dan het hele slot vervangen of zijn er makkelijkere opties, want op internet lees ik veel verschillende dingen.

Hiernaast heb ik een ongelukje gehad met de wasstraat en daarbij is de lijst onder mijn koplamp, (zie foto, dan ding onder de koplamp en boven de mistlamp) , gehavend uit de strijd gekomen. Ik heb ook weer mijn best gedaan om zo'n ding te vinden, maar eigenlijk altijd moet ik de bumper erbij kopen en dat is nou ook weer niet nodig. Iemand die daar tips bij kan geven of moet maar kijken of ik hem kan lijmen?1574670383595.png
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Dit zorgt er dus voor dat de auto niet ziet dat ik mijn deur los trek en ik krijg geen waarschuwing meer dat ik mijn lampen nog aan heb, en als ik de auto niet op tijd start, gaat ie vanzelf weer op slot.
1574670383595.png

Wait whut? Als je de auto in of uit gaat gaat hij automatisch op slot? Ik heb dit probleem ook dus lees even mee. Ik heb trouwens ook geen melding van aanstaande lampen..
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
Als je de auto open klikt en dertig seconden niks aan raakt, gaat ie vanzelf weer op slot. Als je een deur lostrekt doet ie dit niet meer, behalve nu dan, omdat hoogstwaarschijnlijk onze/mijn deurschakelaar kapot is.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Scribbie
Als je de auto open klikt en dertig seconden niks aan raakt, gaat ie vanzelf weer op slot. Als je een deur lostrekt doet ie dit niet meer, behalve nu dan, omdat hoogstwaarschijnlijk onze/mijn deurschakelaar kapot is.

Dan is de mijne ook stuk. De deur gaat altijd na bepaalde tijd op slot zolang het contact niet aanstaat. En ook geen alarmpje dat de lampen nog aanstaan.

Dit is dus allemaal gerelateerd aan de deurschakelaar? Niet aan de sleutels/c vergrendeling?

Verder zou je (wat ik altijd gewoon doe) naar een autosloop begraafplaats kunnen gaan waar je zelf de onderdelen af moet sleutelen, hier kun je dat lipje van je bumper gewoon af halen lijkt mij en dat los kopen.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 75pk 
deurschakelaar is dan defect idd. Je kan dit oplossen door een nieuwe slot te kopen en te plaatsen of het slot open te maken en alles opnieuw te solderen of lang www.deurslotreparatie.nl te gaan die het oplost voor je ( jullie)
 
  • Leuk
Waarderingen: Scribbie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!