De grill van een polo bm los maken

Hallo ik ben nieuw hier en mischien weet iemand hoe je de grille los kan maken .Heb wel die 2 torcx schroef er uit gedraaid en de 4 klipjes iets in gedrukt komt dan wel een beetje naar voren maar lang niet ver genoeg om de gril los te trekken ben bang dat die klipjes af breken ofzo wie weet hoe het wel moet alvast vriendelijk bedankt . groetjes Frans
 
je kunt ook met dat haakje waar je je mistkappen afhaalt ertussen zetten en dan één vinger in het grillgaatje aan trekken. je zult zien dat het dan wat makkelijker gaat om de grill los te krijgen.

Succes! ik had wat foto's in MijnPolo topic geplaatst check it out
 
Hallo mijn internet lag er een tijdje uit ,maar nu doet hij het weer vandaag geprobeert en jawel gelukt de grill is er af gekomen . Bedankt voor jullie handige tips en wie weet tot de volgende keer . groetjes Frans
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!