Dave :: 2005 Volkswagen polo 9n3

Ik geloof er niets van ;) Je meld je niet aan om een standaard Polo te showen.
Als je straks leest wat andere aan hun Polo gedaan hebben moet het wel gaan kriebelen.
Alvast een kleine tip. Jou motor is met een software remap naar ± 150 PK te chippen.

In ieder geval veel plezier met je nieuwe wagen!
 
Ik geloof er niets van ;) Je meld je niet aan om een standaard Polo te showen.
Als je straks leest wat andere aan hun Polo gedaan hebben moet het wel gaan kriebelen.
Alvast een kleine tip. Jou motor is met een software remap naar ± 150 PK te chippen.

In ieder geval veel plezier met je nieuwe wagen!

Heb me eigenlijk ook aangemeld om de kwalen van de polo te ontdekken...

Nou ik wil er alleen originele polo velgen onder hebben ( 5 spaak ) en misschien ramen blinderen, dat chippe is wel leuk maar dan gaat je brandstof verbruik ook omhoog toch? ( opzich mis ik de 180PK wel van me Seat leon ).
 
Met stage 1 is mijn polo zelfs zuiniger geworden :lol:
Maar denk dat het verbruik van een auto ook flink afhangt van hoe je rijdt ;)
Heb echter geen ervaring met auto's boven stage 1, dus kan je zo niks zeggen wat dat doet qua verbruik.
 
VW  6R  1.2TDI 
Heb me eigenlijk ook aangemeld om de kwalen van de polo te ontdekken...

Nou ik wil er alleen originele polo velgen onder hebben ( 5 spaak ) en misschien ramen blinderen, dat chippe is wel leuk maar dan gaat je brandstof verbruik ook omhoog toch? ( opzich mis ik de 180PK wel van me Seat leon ).

Ik rijd zelf in een 1.9 TDI met 175 PK. Origineel was het de 130 PK versie.
Tot op heden is het verbruik redelijk stabiel gebleven. Zit zo rond de 1 op 18.
Máár ik heb ook wel eens een tank met 1 op 12 leeg gereden in Duitsland.
Volgens mij is het maar net hoe zwaar je rechter voet is.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!