Dashboard verlichting losgelaten Polo AW

Hallo allemaal,

ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met het volgende probleem.

in mijn polo R-line is het lampje in het dashboardkastje (onder het blowerelement) los gelaten. Ik hoop dat ik deze weer kan vast klikken zonder al te veel moeite maar voordat ik daarmee begin leek het me goed jullie even te vragen.
Hoor het graag!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 64
  • image.jpg
    image.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 63
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
Ik herken het niet, maar heb met de mijne net 9k op de teller. Ik zou onder garantie even langs de dealer rijden. Liever dat zij het terugklikken en iets afbreken dan jij toch ;)
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: RedpoloC
Hallo allemaal,

ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met het volgende probleem.

in mijn polo R-line is het lampje in het dashboardkastje (onder het blowerelement) los gelaten. Ik hoop dat ik deze weer kan vast klikken zonder al te veel moeite maar voordat ik daarmee begin leek het me goed jullie even te vragen.
Hoor het graag!
Hee dat is mooi hoe krijg je die er uit? ik wil dat lampje uit hebben namelijk haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Haha
Waarderingen: RedpoloC
Altijd je telefoon erin rammen denk ik.

Het irritantste was dat ie inderdaad op je telefoon schijnt, besef nu dat ie los ligt, en dus nog meer vol gas in je bek schijnt. Liever maar weer vastgeklikt dan haha
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
Heb hier zo een dashboard deel liggen.
Ledje en stekker zitten met dubbelzijdig tape vast.
Heb even wat foto's gemaakt voor jullie.
Die zijkant bij je pedalen kan je er zo afklikken.
Dan kan je er bij.IMG_8324web.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_8325web.jpg
    IMG_8325web.jpg
    71.8 KB · Weergaven: 22
  • IMG_8326web.jpg
    IMG_8326web.jpg
    47.3 KB · Weergaven: 23
  • IMG_8327web.jpg
    IMG_8327web.jpg
    92.2 KB · Weergaven: 21
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk en RedpoloC
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!